VML Poland przygotowała futbolową kampanię digitalową Lay’s #showyourfootballemotions z Leo Messim

Trwa nowa, futbolowa kampania dla marki Lay’s, przygotowana dla 33 państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej.
O autorze
0 min czytania 2018-06-27

Leo Messi, jeden z najbardziej znanych piłkarzy świata, wraz z grupą wyselekcjonowanych kibiców udowadnia, że futbol zawsze smakuje lepiej z Lay’s. W kibicach obudzą się supermoce, dzięki którym poznamy najbardziej laysowe sposoby dopingowania ulubionych zespołów.

VML Poland odpowiada za przygotowanie materiałów digitalowych do komunikacji w kanałach Facebook, YouTube, Instagram, VK oraz na stronach Lay’s z 33 państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Ideę komunikacyjną i działania ATL przygotowała moskiewska agencja SLAVA.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj