W kategorii bieżąca oferta agencji VMLY&R przyznano drugą najwyższą notę spośród wszystkich analizowanych podmiotów. Forrester zwraca uwagę, że „klienci lubią kreatywność VMLY&R, sposób zarządzania relacjami z klientami i chęć poznawania ich przedsiębiorstw i kultur”. Jeden z klientów agencji powiedział: „Stali się częścią naszej rodziny i wspólnie z nami tworzą wewnętrzną kulturę firmy”.
Jak zauważa Forrester, przyszłość branży digital experience rysuje się diametralnie inaczej niż jej przeszłość. W przeszłości usługi zarządzania doświadczeniem klienta w digitalu (CX) obejmowały zazwyczaj stronę internetową, aplikację lub kampanię wykorzystującą zestawy narzędzi MarTech/AdTech. Jednak obecnie – i tak będzie już zawsze – digital experience to całość relacji pomiędzy klientem lub pracownikiem a przedsiębiorstwem.
Zobacz również
– Uważamy, że uzyskanie tytułu Strong Performer w raporcie Forrestera pokazuje, jak doskonale nasze zespoły współpracują ze sobą, aby z powodzeniem dostarczać klientom najwyższej jakości usługi z zakresu kreatywnego brandingu i customer experience. Jako agencja tworzymy coś bardzo niezwykłego i z entuzjazmem dążymy do dalszego rozwoju i ewolucji naszych możliwości na całym świecie – powiedział Jon Cook, globalny CEO VMLY&R.
Niezależny raport Forrester Wave typuje liderów (Leaders), silnych graczy (Strong Performers), pretendentów (Contenders) i kandydatów (Challengers). Ocena uwzględnia wyłącznie najlepsze agencje digital experience na rynku, w związku z czym nie przedstawia pełnego krajobrazu usługodawców w danej branży. Na potrzeby raportu Forrester ocenił 14 dostawców usług.
Subskrybenci Forrestera mogą zapoznać się z kompletnym raportem tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing