W uzasadnieniu przygotowanym przez Lindsay Rittenhouse, dziennikarkę „Ad Age”, czytamy m.in.:
W pierwszym roku działalności pod jednym szyldem jako VMLY&R, agencja pokazała, że może rozwijać się jako doświadczony digitalowy i kreatywny gracz na rynku. Udowodniła, że staje się potężną siłą w branży. Wszystko to w czasie łączenia dwóch wartych 500 milionów dolarów sieci reklamowych: VML i Y&R, które łącznie posiadają 82 biura na sześciu kontynentach. Z kreatywnego punktu widzenia, sieć VMLY&R kontynuowała rozwój zadziornej osobowości marki Wendy’s w social media, i nawet pomogła jej w przeniknięciu do gamingu. Dodatkowo, wykupiła pełen seksistowskich treści polski magazyn erotyczny tylko po to, aby go zamknąć, wydając wcześniej jego ostatni numer wypełniony treściami związanymi z kwestiami równościowymi.
Zobacz również
Wkrótce poznamy także zwycięzców Ad Age Creativity Award.