Pandemia koronawirusa odcisnęła swoje piętno nie tylko na naszej psychice, ale również na światowej gospodarce. Z widmem kryzysu mierzy się między innymi branża mody.
– Każdy z nas ma w swojej szafie rzeczy ulubionych polskich projektantów. Wspierajmy ich w tej trudnej sytuacji. Odpowiedzią na potrzeby rodzimych twórców jest akcja, z którą startujemy. Do każdego zamówienia złożonego w sklepach online wybranych projektantów dołączony zostanie najnowszy numer naszego pisma – mówi redaktor naczelny „Vogue Polska” Filip Niedenthal.
Zobacz również
Poza tym redakcja Vogue Polska przygotowała szereg materiałów, które ukażą się w najbliższych dniach na stronie Vogue.pl, social mediach i u zaprzyjaźnionych influencerów i liderów opinii. Pełna lista projektantów i marek biorących udział w projekcie znajduje się na stronie Vogue.pl.
Wkrótce zaprezentowane zostaną dalsze kroki w ramach akcji #zostanwdomuzvogue, która wystartowała 16 marca. W ramach zachęcania czytelników do pozostania w domu wydawca magazynu przygotował ofertę wysyłki kwietniowego wydania z dostawą gratis. Od 20 marca zachęca też fanów tytułu do publikowania swoich zdjęć z magazynem, które regularnie repostuje na profilach społecznościowych Vogue Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach