Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Volvo chciało przeprowadzić ostateczny test bezpieczeństwa pojazdu – przeszkodziły w tym zmiany klimatyczne

Volvo chciało przeprowadzić ostateczny test bezpieczeństwa pojazdu – przeszkodziły w tym zmiany klimatyczne
Volvo ruszyło z nową kampanią pod hasłem „The Ultimate Safety Test”. W jej ramach marka przeprowadziła kilka testów bezpieczeństwa pojazdu – okazało się jednak, że największe niebezpieczeństwo wcale nie czyha na drogach.
O autorze
1 min czytania 2021-04-08

Bohaterem nowego spotu Volvo jest pracownik marki – Bjorn – który oprowadza widzów po kilku najważniejszych testach bezpieczeństwa pojazdów. Mamy tam więc symulację zderzenia auta ze ścianą, a także spadku samochodu z wysokości nawet 30 metrów. 

Aby zademonstrować ten ostatni test bezpieczeństwa Bjorn udał się na północne koło podbiegunowe. W pewnym momencie jednak, gdy auto jest już gotowe do spadku z wysokości, część lodowca odłamuje się z uwagi na coraz wyższe temperatury w tamtym regionie. 

Spot kończy się refleksyjnym stwierdzeniem, że „zmiany klimatyczne są w rzeczywistości ostatecznymi testami bezpieczeństwa”.

Kampania ma jednocześnie za zadanie zakomunikować nową strategię Volvo, zgodnie z którą marka chce od 2030 roku produkować wyłącznie elektryczne samochody, zaś od 2040 roku stać się firmą „neutralną klimatycznie”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada agencja Grey. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Portugalski oddział Volvo zainstalował w Porto duży nośnik reklamowy, który neutralizuje szkodliwe związki chemiczne pochodzące ze spalin aut. Ma powierzchnię 250 metrów kwadratowych i – jak zapewnia marka – oczyszcza powietrze tak skutecznie, jak ponad 200 drzew.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Volvo poinformowało o wprowadzeniu nowej inicjatywy pod hasłem „Family Bond”, w ramach której oferuje swoim pracownikom płatne, 24-miesięczne urlopy rodzicielskie. Skorzystać z nich mogą nie tylko rodzice biologiczni, ale także pary adoptujące dzieci oraz pary tej samej płci.