V&P wzmocniła dział digital, kreacji i obsługi klienta

Agencja V&P rozbudowała aż trzy działy: digitalowy, kreacji i obsługi klienta, by realizować kampanie dla nowych klientów.
O autorze
1 min czytania 2020-07-02

– Poszerzyliśmy nie tylko zespół analityki internetowej i marketing automation, ale zrekrutowaliśmy też osoby do opieki nad długofalową współpracą z naszymi klientami oraz obsługi kreatywnej dużych platform e-commerce – wyjaśnia Tomasz Życki, dyrektor zarządzający V&P.

Dział digital V&P, który wsparły nowe osoby, tworzą specjaliści w obszarach marketing automation, digital strategy, WEB project management, UX design, WEB analityki i SEO.

– Stale rozwijamy ten dział, tworząc zespoły specjalistów, którzy współpracują przy projektach prowadzonych przez digital project managerów – mówi Tomasz Życki. 

Agencja projektuje kompleksowe rozwiązania od strategii digital, przez badania, UX design oraz automatyzację procesów, po analizę i optymalizację ścieżek użytkownika. Każdą strategię opiera na badaniach i doświadczeniach specjalistów. Jako agencja marketingu konwersji dostarcza klientom kompleksowe rozwiązania,  dbając o to, aby CR-y rosły, a doświadczenia użytkowników były jak najlepsze. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

V&P specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze kanałów social media, poza Facebookiem oraz Instagramem posiada doświadczenie w prowadzeniu biznesowych profili LinkedIn. Realizuje także kompleksowe kampanie reklamowe w oparciu o w/w media społecznościowe i szerzej – w środowisku GDN, AdWords czy kampaniach opracowanych pod konkretne obszary i serwisy. 

Również dział obsługi klienta powiększył się o kolejne osoby z doświadczeniem w marketingu 360 stopni do obsługi klientów agencji, zarówno w zakresie digitalu, BTL-u, ATL-u, loterii i konkursów, koordynacji projektów wideo, jak i całościowych kampanii reklamowych oraz długofalowej współpracy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ale to nie wszystko. Na pokład V&P weszło aż 5 nowych osób, które zasiliły swoimi talentami dział kreacji. Storytelling, naming, strategia komunikacji, tworzenie całościowych konceptów kreatywnych, projektowanie nietuzinkowych i skutecznych kampanii, motion design, webdesign, UI/UX design, a także opieka nad jakością poszczególnych projektów graficznych oraz nowych platform internetowych jest tym, dzięki czemu agencja V&P stale poszerza swoje portfolio klientów i utrzymuje wysoki poziom usług.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Choć wszystkie nowe osoby dołączyły do poszczególnych teamów już w czasie COVID-19, płynnie włączyły się w prace zdalne, codzienne statusy oraz realizacje projektów m.in. dla takich klientów jak Hebe, Hochland, Volkswagen Financial Services, Kompania Piwowarska czy Eurocash Cash&Carry.