Zadanie SYZYGY Warsaw obejmowało wykonanie strony internetowej, która w nowatorski sposób zaprezentuje ofertę domów premium oraz zapewnienie odpowiednich technologii, które pomogą klientowi we wprowadzeniu Vision na rynek europejski. SYZYGY XR (departament SYZYGY Global rozwijający technologie XR: VR, AR, MR) stworzyło innowacyjną aplikację VR, dzięki której można doświadczyć swojego wymarzonego domu zanim zostanie on wybudowany:
– VR jest technologią, która idealnie wpisuje się w branżę, odpowiadając na potrzeby naszych klientów, ale też biznesu. Dzięki narzędziu, które przygotowało dla nas SYZYGY, w końcu możemy dać klientom to, na czym bardzo im zależy – doświadczenie domu. Po raz pierwszy będą mogli zobaczyć budynek, poczuć jego przestrzeń oraz odwiedzić każde pomieszczenie domu, który fizycznie nie istnieje. Dzięki VR wzbogacamy dotychczasowy model sprzedaży domów, co z całą pewnością nie pozostanie niezauważone w branży – Sylwia Saczyńska-Sokół, kierownik działu marketingu Danwood S.A.
Zobacz również
SYZYGY Warsaw było odpowiedzialne za zapewnienie kompleksowej usługi zakładającej m.in.: projektowanie UX i UI, projekt materiałów drukowanych, opracowanie identyfikacji wizualnej (logotyp, typografia), pomysł strony internetowej, programowanie front-end oraz back-end, a SYZYGY XR za opracowanie koncepcji doświadczenia i narzędzia VR oraz jego całościową realizację.
Obecnie SYZYGY Warsaw dba o rozwój serwisu, który przewiduje przygotowanie kolejnych wersji językowych strony i wdrożenie ich na europejskie rynki. Danwood S.A. jest klientem firmy od dwóch lat.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach