W maju 2018 roku firma SwipBox rozpoczęła współpracę z siecią Biedronka, w ramach której umieściła w prawie 200 sklepach swoje automaty do odbioru przesyłek kurierskich.
W planach na 2019 rok jest wdrożenie kolejnych 800 urządzeń.
Zobacz również
– W 2019 r., będziemy kontynuować inwestycje w nowe technologie na terenie naszego kraju. W ostatnich latach w Polsce w sposób znaczący wzrósł popyt na zautomatyzowane punkty odbioru, a nasze rozwiązanie jest popularne wśród konsumentów nie tylko ze względu na wygodę odbioru, ale także zmniejszenie kosztów samej dostawy – stwierdził Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.
Pierwszą firmą kurierską, która zdecydowała się skorzystać z rozwiązania dostarczanego przez SwipBox, jest DHL Parcel.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Żabka we współpracy z AiFi pracuje nad stworzeniem konceptu kontenerowego sklepu convenience umożliwiającego zakupy z pominięciem kas.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
We wrześniu ub. r. Bio Family otworzyło w Poznaniu bezobsługowy i całodobowy supermarket, działający w ramach usługi Open 24/7. W styczniu br. marka ogłosiła otwarcie drugiego sklepu w tym formacie, tym razem zlokalizowanego w Konstancinie-Jeziornie.