fot. motherlondon.com
W kampanii od firmy Uber promowana jest nowa możliwość rezerwacji przejazdów. Tym razem chodzi o opcję zarezerwowania podróży pociągiem. Będzie ona dostępna wyłącznie w Wielkiej Brytanii.
Zobacz również
W spotach reklamowych zadbano o wykorzystanie elementów humorystycznych. Wpleciono je przede wszystkim w charakterystyczne zachowania oraz język osób korzystających z aplikacji. Odwzorowano m.in. gesty machania ręką do kierowcy w celu zapytania czy przyjechał po danego pasażera czy wypowiedzi kierowane do kierowców, które mówią o tym, że mogą podwieźć pasażera w okolicę wskazanego celu tak, by kierowca nie musiał wjeżdżać w trudno dostępne miejsca.
Poza spotami komediowymi, przygotowano również billboardy czy citylighty promującę tą samą akcję. Możemy zobaczyć na nich takie hasła jak np. „Podziel swoją podróż z 200 osobami”, „Twój Uber będzie na miejscu za 3 minuty na peronie 4” czy „Twój Uber jest wyposażony w 6 toalet”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. motherlondon.com
Dzięki kupnie biletów na pociąg za pośrednictwem aplikacji Uber, klienci otrzymują 10 proc. zwrotu, który mogą wykorzystać w tej samej aplikacji.
PS Jedziesz do Grecji? Uber zaskoczy Cię…łódką
W sezonie wakacyjnym, Uber ogłosił szereg nowych usług i aktualizacji produktów w całej Europie. Firma rozszerzyła swoje opcje Reserve, Comfort i Taxi, a także umożliwiła zarezerwowanie wyprawy luksusową łodzią na Mykonos. Wszystko to za pośrednictwem aplikacji.
PS2 Bolt vs. Uber. Bitwa o przewozy podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu
W dniach 5-7 września 2023 roku w Karpaczu odbywało się XXXII Forum Ekonomiczne. Wydarzenie okazało się polem do rywalizacji dwóch przedsiębiorstw z branży przewozów pasażerskich – Bolta i Ubera. Z oferty Ubera można było skorzystać za przysłowiowe „grosze”.