fot. motherlondon.com
W kampanii od firmy Uber promowana jest nowa możliwość rezerwacji przejazdów. Tym razem chodzi o opcję zarezerwowania podróży pociągiem. Będzie ona dostępna wyłącznie w Wielkiej Brytanii.
Zobacz również
W spotach reklamowych zadbano o wykorzystanie elementów humorystycznych. Wpleciono je przede wszystkim w charakterystyczne zachowania oraz język osób korzystających z aplikacji. Odwzorowano m.in. gesty machania ręką do kierowcy w celu zapytania czy przyjechał po danego pasażera czy wypowiedzi kierowane do kierowców, które mówią o tym, że mogą podwieźć pasażera w okolicę wskazanego celu tak, by kierowca nie musiał wjeżdżać w trudno dostępne miejsca.
Poza spotami komediowymi, przygotowano również billboardy czy citylighty promującę tą samą akcję. Możemy zobaczyć na nich takie hasła jak np. „Podziel swoją podróż z 200 osobami”, „Twój Uber będzie na miejscu za 3 minuty na peronie 4” czy „Twój Uber jest wyposażony w 6 toalet”.
IKEA Australia stworzyła projekty kultowych mebli inspirowane grą Minecraft
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. motherlondon.com
Dzięki kupnie biletów na pociąg za pośrednictwem aplikacji Uber, klienci otrzymują 10 proc. zwrotu, który mogą wykorzystać w tej samej aplikacji.
PS Jedziesz do Grecji? Uber zaskoczy Cię…łódką
W sezonie wakacyjnym, Uber ogłosił szereg nowych usług i aktualizacji produktów w całej Europie. Firma rozszerzyła swoje opcje Reserve, Comfort i Taxi, a także umożliwiła zarezerwowanie wyprawy luksusową łodzią na Mykonos. Wszystko to za pośrednictwem aplikacji.
PS2 Bolt vs. Uber. Bitwa o przewozy podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu
W dniach 5-7 września 2023 roku w Karpaczu odbywało się XXXII Forum Ekonomiczne. Wydarzenie okazało się polem do rywalizacji dwóch przedsiębiorstw z branży przewozów pasażerskich – Bolta i Ubera. Z oferty Ubera można było skorzystać za przysłowiowe „grosze”.