W Brukseli te outdoorowe plakaty zmieniają się w płaszcze przeciwdeszczowe

W Brukseli te outdoorowe plakaty zmieniają się w płaszcze przeciwdeszczowe
Organizacja Brussels Mobility wystartowała niedawno z ciekawą inicjatywą, której celem jest zachęcenie mieszkańców Brukseli do poruszania się rowerem, nawet jeżeli pogoda nie dopisuje – w jej ramach niektóre outdoorowe plakaty zmieniają się w… płaszcze przeciwdeszczowe.
O autorze
1 min czytania 2021-05-06

Poruszanie się za pomocą roweru nie tylko ma pozytywne skutki dla środowiska, ale również i dla naszego zdrowia. Wychodząc z tego założenia, organizacja Brussels Mobility zainicjowała niekonwencjonalną kampanię, za pomocą której chce zachęcić mieszkańców Brukseli do korzystania z roweru nawet jeżeli na zewnątrz pada (co dzieje się podobno bardzo często).

W ramach inicjatywy w wybranych miejscach w całym mieście pojawiły się kolorowe plakaty z napisem „Noś, gdy jest mokro”. W momencie gdy pada, osoby poruszające się rowerem mogą zdjąć je z nośników reklamowych i… założyć na siebie – plakaty bowiem zmieniają się wówczas w poncha, które chronią przed deszczem. 

Za projekt nietypowych płaszczy przeciwdeszczowych odpowiadają dwie projektantki z Brukseli: Camille Taillefer i Marie-Céline Debande. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Open, taste, recycle with us” – takie hasło znalazło się na billboardach marki Coca-Cola z dłonią, która wskazuje na coś palcem – a dokładniej na prawdziwy kosz do recyklingu odpadów, stojący obok nośników reklamowych.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach promocji swojego bezalkoholowego piwa brazylijski oddział Heinekena przeobraził standardowy billboard reklamowy w… plenerowy pub.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Rozmazany, tonący lub wskazujący liczbę kroków billboard – oto najciekawsze, idealne zlokalizowane mini kampanie outdoorowe z Polski i zagranicy.