Tym razem podziwiać go możemy jako ambasadora lakierów hybrydowych marki Nails Company.
Michał Szpak znany jest ze swoich wyrazistych strojów scenicznych oraz mocnego makijażu, które zawsze uzupełnia perfekcyjnym manicure. Jego wybór na ambasadora marki Nails Company był więc oczywisty, a efektem współpracy jest wyjątkowa sesja fotograficzna w Mieście Miłości – Wenecji.
Zobacz również
„Rola ambasadora marki kosmetycznej jest dla mnie nowością ale również wielkim wyzwaniem. Cieszę się, że mogę promować produkt, który jest jednym z elementów budowania mojego charakterystycznego wizerunku scenicznego. Podczas pracy na planie zdjęciowym w Wenecji staraliśmy się uchwycić etos romantycznego kochanka – człowieka wrażliwego, rozkochanego w pięknie, zmysłowości oraz posiadającego duszę szczerego artysty. Mogę powiedzieć, że odzwierciedla to w pełni moją osobowość.” – tłumaczy Michał Szpak.
Marka Nails Company od wielu lat buduje swoją pozycję lidera w dziedzinie lakierów hybrydowych, akryli i preparatów do pielęgnacji paznokci. Swój sukces zawdzięcza nie tylko międzynarodowemu zasięgowi ale przede wszystkim udoskonalaniu portfolio swoich produktów, zgodnie ze zmieniającymi się trendami i zapotrzebowaniem stylistek paznokci. W katalogu znalazły się więc linie lakierów magnetycznych Gellique Magnetique czy lakiery metaliczne serii Gellique Chrome, a także akcesoria niezbędne do wyposażenia każdego salonu: pędzelki, pilniki, lampy itp.. W ofercie Nails Company znajdują sie także linie balsamów, kremów czy parafin skomponowanych w oparciu o wyselekcjonowaną linię zapachową. Marka oferuje dodatkowo profesjonalne cykle warsztatów i szkoleń zdobienia paznokci.
„Do roli ambasadora marki Nails Company poszukiwaliśmy artysty pełnego energii, barw, emanującego pozytywną siłą. Celowo nie zdecydowaliśmy się na klasyczną kampanię beauty, z modelką w roli głównej. Zależało nam na elemencie zaskoczenia i pokazania różnych kanonów piękna. To Michał Szpak uwiódł nas swoim magnetycznym spojrzeniem, oryginalnością oraz nutą dekadenckiej nonszalancji. Znakomicie wpisuje się on w filozofię marki Nails Company, stworzonej z myślą o odważnych, nowoczesnych i nie obawiających się eksperymentować użytkownikach. Wierzymy, że nada on naszej marce powiewu świeżości.” – wyjaśnia Dobrosława Lewkiewicz (właściciel & instruktor Nails Company).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Oficjalna strona marki: www.nailscompany.eu
Słuchaj podcastu NowyMarketing