W kampanii OLX Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”

W kampanii OLX Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”
Platforma OLX wystartowała z kampanią reklamową, do udziału w której zaprosiła gwiazdę serialu PT. „1670" - Bartłomieja Topę. Tytuł kampanii - „OLXowanie", nawiązuje do aktywnego korzystania z platformy sprzedażowej.
O autorze
1 min czytania 2024-03-07

Internetowa platforma ogłoszeniowa OLX zaprezentowała najnowszą kampanię reklamową z udziałem aktora — Bartłomieja Topy.

W kampanii artysta w żartobliwy sposób opowiada o tym, czym jest „OLXowanie” – czyli korzystanie z platformy OLX do sprzedawania i kupowania różnorodnych przedmiotów. Reklama promuje nie tylko markę, ale również aplikację mobilną OLX oraz usługę Przesyłek OLX.

fot. olx.media.pl

– Tone of voice marki OLX pozwala z dystansem mówić nawet o tak kluczowych dla naszej platformy usługach, jak Przesyłki OLX, które cieszą się coraz większą popularnością – mówi Paweł Klapiński, marketing specialist OLX.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania reklamowa OLX potrwa do końca marca 2024 roku, a dłuższemu filmowi reklamowemu towarzyszą krótsze formy, dystrybuowane w mediach społecznościowych marki.

– To inicjatywa wpisana w strategię marki, jest częścią szerszych działań mających na celu promocję usługi Przesyłki OLX, aplikacji mobilnej oraz procesu sprzedawania i kupowania na platformie – mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Kampania ma na celu nie tylko zwiększenie świadomości marki, ale również zachęcenie użytkowników do aktywnego korzystania z dostępnych i wygodnych funkcjonalności oferowanych przez OLX – dodaje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za kreatywną stronę kampanii odpowiada agencja VML, a produkcją zajął się dom produkcyjny Warsaw Production. Spoty reklamowe można oglądać w kanałach własnych marki oraz w mediach społecznościowych, a także posłuchać ich w radiu.

Zdjęcie główne: media.olx.pl