W poszukiwaniu chomika, czyli reklama mebli nie musi być nudna

Trwa akcja poszukiwawcza Precla – chomika, który postanowił poszukać dla siebie innego miejsca w domu. Docenił nowo urządzoną kuchnię, której właściciele skorzystali ze zniżki na meble w salonach Black Red White.
O autorze
1 min czytania 2017-09-15

O tym właśnie opowiada spot promujący najnowszą odsłonę kampanii „Dziękujemy, że tworzysz dom”, przygotowaną przez Deloitte Digital.

W ramach kampanii „Dziękujemy, że tworzysz dom” prowadzone są systematyczne akcje promocyjne. Przy ich komunikacji marka Black Red White współpracuje z Deloitte Digital. Nową odsłonę kampanii o nazwie „Kuchnie lakierowane i drewniane 20 proc. taniej”, promuje spot telewizyjny. W żartobliwy sposób opowiada on historię o chomiku, który w solidnej kuchni, z dopasowanymi meblami, nie może znaleźć dla siebie miejsca. Materiał emitowany jest na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych. Akcję promują także reklamy radiowe, billboardy i citylighty.

Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Przy stworzeniu kolejnej kampanii Deloitte Digital wspierał dom produkcyjny Film Produkcja oraz studia: Głośno (odpowiedzialne za dźwięk) i Miło (zajmujące się postprodukcją).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj