Walk Digital powiększa dział kreacji. Na czele Bartosz Jaroszewski

Do działu kreacji Walk Digital dołączyły trzy osoby – Bartosz Jaroszewski, który jako Digital Creative Director objął zarządzanie działem, Paweł Cholewa na stanowisku Digital Art Directora oraz Kamil Pawłowski – Senior Digital Copywriter.
O autorze
1 min czytania 2018-02-06

Bartosz Jaroszewski ma ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe. Przez ostatnie 4 lata był związany z OS3 – najpierw na stanowisku Senior Art Directora, a następnie Dyrektora Kreatywnego, na którym odpowiadał za zarządzanie działem kreacji oraz nadzór artystyczny nad tworzonymi konceptami. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w takich agencjach jak: GoldenSubmarine czy FireFly Creation. Realizował działania m.in. dla Avon, BMW, BZ WBK, Nike, Philips, PKO BP, Play, Skoda, Timex, Vision Express, Volkswagen oraz Volvo. Współtworzone przez niego kampanie były wielokrotnie nagradzane w polskich i zagranicznych konkursach branżowych, m.in. w Effie Awards, Creative Sandbox, Mixx Awards, The FWA czy Kreaturze. W Walk Digital do jego obowiązków jako Digital Creative Directora należą m.in. zarządzanie pracą działu kreacji, nadzór nad tworzonymi konceptami kreatywnymi oraz uczestnictwo w działaniach new businessowych.

Paweł Cholewa z branżą reklamową jest związany od 2005 roku. Ostatnio pracował w VML Poland, gdzie na stanowisku Senior Art Directora tworzył koncepty kreatywne i projekty graficzne dla takich klientów jak: Grupa Żywiec, PepsiCo, Samsung (m.in. kampania Samsung Galaxy A 2017 „#wyznaczakierunek”), Volkswagen. Wcześniej jako Art Director w Grey Group Poland realizował działania m.in. dla IKEA, mBank, Volvo. W 2016 roku współtworzona przez niego kampania „IKEA Kallaxomierz” została nagrodzona w trzech prestiżowych konkursach branżowych: Eurobest (brąz), Golden Drum (złoto), KTR (srebro i 2 x brąz). Doświadczenie zawodowe zdobywał również w: Just, DSK, Dynamicom, GG Promotion, B&J czy CMIR. W Walk Digital na stanowisku Digital Art Directora odpowiada za tworzenie i realizację konceptów kreatywnych kampanii.

Kamil Pawłowski karierę zawodową rozpoczął w 2012 roku w TBWA/TEQUILA, gdzie jako Social Media Specialist pracował dla GlaxoSmithKline i Kompanii Piwowarskiej, współtworząc m.in. kampanie „Fani Tyskiego Tworzą Historię” i „Tyskie Księstwo Piwne”. W 2014 roku związał się z VML Poland jako Content Creative, a następnie awansował kolejno na stanowiska Senior Content Creative i Copywriter. Do jego obowiązków należało opracowywanie idei kreatywnych oraz tworzenie i prowadzenie komunikacji w social media dla takich klientów jak: Bacardi-Martini, Danone, Ferrero (na rynku lokalnym i globalnym), Nestlé Polska, Samsung, Volkswagen czy Żywiec Zdrój. W Walk Digital jako Senior Digital Copywriter zajmuje się opracowywaniem idei kreatywnych oraz koncepcji komunikacji dla obecnych i potencjalnych klientów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj