WALK with David – nowe studio designu na polskim rynku

Na polskim rynku zadebiutowało nowe studio designu WALK with David, powołane do życia przez współzałożyciela Grupy WALK - Pawła Miklaszewskiego i zdobywcę 3 Lwów za design w Cannes, australijskiego designera - Davida Racchi.
O autorze
2 min czytania 2017-01-27

Agencja specjalizuje się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej, brand i package designie.<

W WALK with David naszą ambicją jest tworzenie projektów funkcjonalnych, prostych, oryginalnych i jednocześnie wpisujących się w najnowsze światowe trendy. Chcemy, by nasze prace opowiadały inspirujące historie i sprawiały, że nawet najzwyklejsze przedmioty codziennego użytku, jak serwetka w restauracji czy klucze do nowego mieszkania, będąc częścią identyfikacji wizualnej danego miejsca, nabierały wyjątkowego i niezapomnianego charakteru. Zrealizowane przez nas w tym roku projekty oraz zdobyte nagrody niewątpliwie świadczą o tym, że obraliśmy dobry kierunek – mówi David Racchi, Partner&Designer WALK with David. 

WALK with David oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług z zakresu designu, których znakiem rozpoznawczym jest integralność, prostota i wysoka jakość. Chociaż studio oficjalnie dopiero rozpoczęło działalność to na koncie ma już pierwsze projekty sygnowane swoją marką oraz nagrody w polskich i międzynarodowych konkursach – złoto w Konkursie Twórców Reklamy oraz srebro w Golden Drum. Wcześniej projekty zrealizowane przez Davida Racchi pod marką WALK zostały wyróżnione m.in. w Golden Drum, Eurobest, Cannes Lions (nominacja), KTR, Kreaturze czy Golden Arrow. 

David Racchi jest designerem z ponad 20-letnim doświadczeniem, specjalizującym się w projektowaniu logotypów i systemów identyfikacji wizualnej, projektowaniu opakowań oraz tworzeniu kreatywnych materiałów drukowanych. Tworzone przez niego prace charakteryzuje wysoka jakość i multikulturowość, wynikające z międzynarodowego doświadczenia Davida – wychowany w Australii, gdzie również rozpoczął swoją karierę, w kolejnych latach tworzył i pracował m.in. w Hiszpanii i Argentynie. Jego prace były wielokrotnie prezentowane w zagranicznych magazynach, poświęconych tematyce designu oraz nagradzane w największych branżowych konkursach na świecie, m.in. trzykrotnie w Cannes Lions, w tym złotem. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach Grupy WALK współpracowaliśmy z Davidem od pięciu lat z każdym rokiem realizując coraz więcej wymagających prac z obszaru designu. Dlatego stworzenie oddzielnego studia w postaci WALK with David było naturalnym krokiem zacieśniającym współpracę między WALKiem i Davidem. W jego ramach chcemy skupić się przede wszystkim na projektowaniu wyróżniających się logotypów i systemów identyfikacji wizualnej, butikowych opakowań produktów czy kreatywnych materiałów drukowanych –  powiedział Paweł Miklaszewski, Partner WALK with David. 

Paweł Miklaszewski przez ostatnich 10 lat zarządzał kreatywną częścią Grupy WALK (WALK Creative, WALK Promotion i WALK Digital), rozbudowując ją do ponad 50-osobowego zespołu. W tym czasie agencja zyskała silną pozycję na polskim rynku oraz zdobyła dziesiątki nagród w polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych. Jako Partner w WALK with David będzie odpowiadał za rozwój biznesu, pozostając jednocześnie członkiem Zarządu Grupy WALK.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się