Marketing Przegadany – Facebook tworzy inteligentne okulary
Facebook wraz z marką Ray Ban konstruuje inteligentne okulary, które pozwalają nagrywać i robić zdjęcia, które potem można przesłać na social media. Oprócz tego będzie można ich używać do słuchania muzyki i rozmawiania. Czy Facebook powtórzy porażkę Snapchata i ich Spectacles?
Zobacz również
Żabka i Frogshoposting – jednak puścili to płazem?
Na Agencję Cukier i Żabkę spadła olbrzymia fala krytyki ze względu na tworzenie podobnego contentu do Frogshoposting – profilu prowadzonego przez Violę Kowalską. Internet stanął po stronie oddolnej influencerki i memiary. Żabka zmienia komunikację na Instagramie, a hejtu brak. Jak sytuacja wygląda obecnie, kiedy kurz już opadł?
Wardęga wypowiada wojnę scamerom
Sylwester Wardęga ogłosił, że będzie walczyć ze scamami. W tym celu powołał grupę na Discordzie, której użytkownicy będą wymieniać się informacjami. Do grupy dołączyło już ponad 100 tys. osób. Część influencerów i influencerek przeprosiła za promowanie produktów, które okazały się scamami. Czy to koniec ery spokoju internetowych celebrytów?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing