Warka Radler Czarna Porzeczka z Limonką rozpoczyna kampanię telewizyjną

Najnowszy wariant Warki Radler – Czarna Porzeczka z Limonką przedstawi się konsumentom w telewizyjnej kampanii już 5 maja. Nowość wprowadzona na rynek w kwietniu 2015 r. poszerza rodzinę Warki Radler i jest jej czwartym wariantem dostępnym na rynku.
O autorze
1 min czytania 2015-05-06

Spoty 15 s. będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

Warka Radler, podwójnie orzeźwiający smakiem jasnego piwa Warka i owocowej lemoniady, obecny na polskim rynku od 2012 r., jest dziś nieodłącznym towarzyszem spotkań i zabawy na łonie natury. Według badań przeprowadzonych na zlecenie Grupy Żywiec, konsumenci uważają Warkę Radler za najbardziej orzeźwiającego radlera na rynku (badania BHT dla Grupy Żywiec, październik 2014).

Najnowszy wariant to innowacyjny mix orzeźwiających smaków, łączący w sobie polski smak czarnych porzeczek z nutami orzeźwienia, które nadaje sok z limonki. W spocie, który przywołuje gorące klimaty wakacyjnej zabawy, oprócz Warki Radler Czarna Porzeczka, zobaczymy także pozostałe warianty smakowe Warki Radler 2%: Warka Radler Cytryna i Warka Radler Jabłko.

W 2014 r. konsumenci wypili więcej Warki Radler niż wszystkich pozostałych radlerów łącznie (ponad 50% udziałów w rynku, dane Grupa Żywiec za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, udziały wolumenowe, w okresie YTD XII 2014 w kategorii radlerów).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot przygotowała agencja Just, produkcja Film Produkcja, media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom MediaVest. Działania digital prowadzi agencja HyperCrew, BTL agencja Men at Work, a za PR Warki Radler odpowiada agencja Roots PR. 

Bezpośredni link do spotu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się