Spoty 15 s. będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.
Warka Radler, podwójnie orzeźwiający smakiem jasnego piwa Warka i owocowej lemoniady, obecny na polskim rynku od 2012 r., jest dziś nieodłącznym towarzyszem spotkań i zabawy na łonie natury. Według badań przeprowadzonych na zlecenie Grupy Żywiec, konsumenci uważają Warkę Radler za najbardziej orzeźwiającego radlera na rynku (badania BHT dla Grupy Żywiec, październik 2014).
Zobacz również
Najnowszy wariant to innowacyjny mix orzeźwiających smaków, łączący w sobie polski smak czarnych porzeczek z nutami orzeźwienia, które nadaje sok z limonki. W spocie, który przywołuje gorące klimaty wakacyjnej zabawy, oprócz Warki Radler Czarna Porzeczka, zobaczymy także pozostałe warianty smakowe Warki Radler 2%: Warka Radler Cytryna i Warka Radler Jabłko.
W 2014 r. konsumenci wypili więcej Warki Radler niż wszystkich pozostałych radlerów łącznie (ponad 50% udziałów w rynku, dane Grupa Żywiec za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, udziały wolumenowe, w okresie YTD XII 2014 w kategorii radlerów).
Spot przygotowała agencja Just, produkcja Film Produkcja, media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom MediaVest. Działania digital prowadzi agencja HyperCrew, BTL agencja Men at Work, a za PR Warki Radler odpowiada agencja Roots PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing