Do udziału w wydarzeniach zapraszamy osoby, firmy, organizacje i instytucje już działające w sektorze, twórców dopiero planujących rozpoczęcie własnej działalności w branży kreatywnej oraz wszystkich zainteresowanych szeroko pojętą kreatywnością.
Goście Warszawskiego Miesiąca Kreatywnych poznają m.in. tajniki finansowania start-upów, skutecznej budowy marki oraz efektywnego sieciowania. Ponadto dowiedzą się czym jest: design thinking, food design, czy też zagadkowe „przenikanie mody”. Wrześniowe spotkania będą wyjątkową okazją do przyjrzenia się różnym inicjatywom kreatywnym, skonsultowania własnych pomysłów na firmę oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
Zobacz również
Warszawski Miesiąc Kreatywnych to inicjatywa skupiająca szereg działań prowadzonych przez m.st. Warszawa na rzecz rozwoju tutejszego sektora kreatywnego. Spotkania sieciujące, panele dyskusyjne, debaty i warsztaty tematyczne są organizowane w ramach projektów: Cross Innovation, Creative Poland, European Creative Cluster Lab oraz Design-led Innovations for Active Ageing. Warszawski samorząd jest również współorganizatorem WAWA DESIGN FESTIWAL – pierwszego stołecznego festiwalu designu, w ramach którego odbędzie się kolejna już edycja Creative Miksera.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]