Studio komunikacji 360° Waszkiewicz Design rośnie w siłę. Powiększa zespół, poszerza kompetencje, zmienia nazwę i z nowym brandingiem wkracza na rynek, jako studio pod prąd. Butikiem kreatywnym od 3 lat kieruje Magda Waszkiewicz, która od zawsze stoi na stanowisku, że klient nie zawsze ma rację, ale zawsze powinien być partnerem w rozmowie.
Pod prąd powstało na bazie Waszkiewicz Design, które w krótkim czasie od pojawienia się na rynku zdobyło zaufanie wielu klientów t.j.: BNP Paribas, ASM Group, czy Chmury Krajowej. Pod prąd to przede wszystkim szerszy zakres usług i nowe możliwości, które są bezpośrednią odpowiedzią na oczekiwania aktualnych klientów Waszkiewicz Design – czego dowodem jest m.in. umowa stałej współpracy podpisana w ostatnich dniach pomiędzy firmą a Operatorem Chmury Krajowej. Pod prąd świadczy usługi na rzecz startupów i MŚP oraz korporacji. W swojej ofercie posiada kompleksowe wsparcie strategiczne oraz kreatywne – od stworzenia platformy komunikacyjnej i identyfikacji wizualnej, poprzez projektowanie zasięgowych kampanii, po działania CSR, employer branding czy komunikację wewnętrzną.
Zobacz również
– W naszym studiu idziemy „pod prąd” i to stanowi naszą przewagę. Zadajemy pytania, szukamy, sprawdzamy i podważamy standardy rynkowe. Wolimy zrobić dwa kroki do tyłu, aby spojrzeć na projekt z szerszej perspektywy i dostrzec to, czego inni nie widzą. Dla nas kierunek ma znaczenie, obieramy go na efekt i relacje z klientem – mówi Magdalena Waszkiewicz, założycielka pod prąd.
Swoje branżowe doświadczenie szefowa studia pod prąd zdobywała w branży eventowej, gdzie w trakcie ośmioletniej pracy organizowała wydarzenia dla największych marek polskich i zagranicznych tj. Coca-Cola, PKO Bank Polski, H&M czy BBC z ramienia m.in. agencji Plej, endorfina events czy EmLab. Ostatnie 3 lata to budowa własnego przedsięwzięcia tj. studia graficznego Waszkiewicz Design. Pod prąd jest kolejnym etapem rozwoju w karierze Waszkiewicz, którego celem jest stworzenie miejsca, gdzie Klienci znajdą kompleksowe i nietuzinkowe rozwiązania marketingowe.
Od strony strategicznej pod prąd wzmocnił m.in. Paul Bachowski, ekspert z zakresu komunikacji marketingowej z kilkunastoletnim doświadczeniem w tworzeniu kompleksowych strategii komunikacji. Doświadczenie zdobył realizując projekty dla takich marek jak: Google, BMW, P&G, DaimlerChrysler, Frito-Lay, Liberty Mutual, Rossmann, Deutsche Bank czy Blue Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zespół pod prąd składa się z 5-osobowego działu graficznego oraz kilkunastu specjalistów z obszaru web developmentu, animacji, produkcji video czy druku, którzy na stałe współpracują ze studiem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Dla nas kierunek ma znaczenie – a pod prąd w tym wypadku to nie droga na przekór /wbrew komuś, a wręcz przeciwnie, to nowa jakość i spojrzenie na realizację projektów – dodaje Magdalena Waszkiewicz.