TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Waszkiewicz Design przechodzi rebranding i zmienia nazwę na pod prąd!

O autorze
2 min czytania 2022-01-07

Studio komunikacji 360° Waszkiewicz Design rośnie w siłę. Powiększa zespół, poszerza kompetencje, zmienia nazwę i z nowym brandingiem wkracza na rynek, jako studio pod prąd. Butikiem kreatywnym od 3 lat kieruje Magda Waszkiewicz, która od zawsze stoi na stanowisku, że klient nie zawsze ma rację, ale zawsze powinien być partnerem w rozmowie.

Pod prąd powstało na bazie Waszkiewicz Design, które w krótkim czasie od pojawienia się na rynku zdobyło zaufanie wielu klientów t.j.: BNP Paribas, ASM Group, czy Chmury Krajowej. Pod prąd to przede wszystkim szerszy zakres usług i nowe możliwości, które są bezpośrednią odpowiedzią na oczekiwania aktualnych klientów Waszkiewicz Design – czego dowodem jest m.in. umowa stałej współpracy podpisana w ostatnich dniach pomiędzy firmą a Operatorem Chmury Krajowej. Pod prąd świadczy usługi na rzecz startupów i MŚP oraz korporacji. W swojej ofercie posiada kompleksowe wsparcie strategiczne oraz kreatywne – od stworzenia platformy komunikacyjnej i identyfikacji wizualnej, poprzez projektowanie zasięgowych kampanii, po działania CSR, employer branding czy komunikację wewnętrzną.

– W naszym studiu idziemy „pod prąd” i to stanowi naszą przewagę. Zadajemy pytania, szukamy, sprawdzamy i podważamy standardy rynkowe. Wolimy zrobić dwa kroki do tyłu, aby spojrzeć na projekt z szerszej perspektywy i dostrzec to, czego inni nie widzą. Dla nas kierunek ma znaczenie, obieramy go na efekt i relacje z klientem – mówi Magdalena Waszkiewicz, założycielka pod prąd.

Swoje branżowe doświadczenie szefowa studia pod prąd zdobywała w branży eventowej, gdzie w trakcie ośmioletniej pracy organizowała wydarzenia dla największych marek polskich i zagranicznych tj. Coca-Cola, PKO Bank Polski, H&M czy BBC z ramienia m.in. agencji Plej, endorfina events czy EmLab. Ostatnie 3 lata to budowa własnego przedsięwzięcia tj. studia graficznego Waszkiewicz Design. Pod prąd jest kolejnym etapem rozwoju w karierze Waszkiewicz, którego celem jest stworzenie miejsca, gdzie Klienci znajdą kompleksowe i nietuzinkowe rozwiązania marketingowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od strony strategicznej pod prąd wzmocnił m.in. Paul Bachowski, ekspert z zakresu komunikacji marketingowej z kilkunastoletnim doświadczeniem w tworzeniu kompleksowych strategii komunikacji. Doświadczenie zdobył realizując projekty dla takich marek jak: Google, BMW, P&G, DaimlerChrysler, Frito-Lay, Liberty Mutual, Rossmann, Deutsche Bank czy Blue Media.

Zespół pod prąd składa się z 5-osobowego działu graficznego oraz kilkunastu specjalistów z obszaru web developmentu, animacji, produkcji video czy druku, którzy na stałe współpracują ze studiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Dla nas kierunek ma znaczenie – a pod prąd w tym wypadku to nie droga na przekór /wbrew komuś, a wręcz przeciwnie, to nowa jakość i spojrzenie na realizację projektów – dodaje Magdalena Waszkiewicz.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się