Wawel Truck ponownie na MeetUp 2019 w Krakowie

Wawel Truck – czyli słodka, interaktywna ciężarówka – ponownie pojawi się na MeetUp 2019, kolejnej już edycji najpopularniejszej w kraju imprezy dla twórców i miłośników YouTube oraz aplikacji TikTok. Wydarzenie odbędzie się 31 sierpnia w krakowskiej Tauron Arenie.
O autorze
1 min czytania 2019-08-26

Wawel Truck to pierwsza tego typu słodka interaktywna ciężarówka, która przez rok od startu odwiedziła już ponad 50 miejscowości w całej Polsce, a wszystkim eventom z jej udziałem towarzyszy moc atrakcji, niezapomniana zabawa i oczywiście słodycze dla każdego. W Wawel Trucku można odkryć nie tylko magiczny świat marki Wawel, ale także ciekawe animowane gry zręcznościowe, dowiedzieć się więcej na temat Dobrych Składników w słodyczach czy też wejść do strefy Wolności Wyboru, w której można skomponować – i zabrać ze sobą – miks swoich ulubionych słodyczy. Podczas tegorocznej edycji MeetUp w Krakowie, oprócz słodkiej ciężarówki, na odwiedzających czeka też wiele innych atrakcji.

Marka Wawel zaplanowała wyjątkową strefę, w której każdy będzie miał możliwość poznać czołowych twórców sceny YouTube w Polsce: Wersow – reprezentującą drużynę karmelowych słodkości Tofflairs, Friza – który poprowadzi drużynę Żelków jak SMOK, Waksy z drużyną Krówki oraz trio WiP Bros – z teamem reprezentującym M!chałki z Wawelu. Dodatkowo czeka moc innych atrakcji, m.in. Fotobudka FREEZ ME, strefa gier RETRO, a także interaktywna mata do gier PING.

W ramach współpracy marki Wawel i MeetUp ruszy także konkurs na Instagramie Wawel, promowany dodatkowo na kanałach znanych i lubianych Influencerów tworzących drużynę Wawel Trucka. Do wygrania są wejściówki VIP na wydarzenie, dające możliwość kameralnego spotkania z ulubionymi twórcami w strefie Wawel, a także słuchawki JBL i ogromne paczki słodyczy.

MeetUp to jedyne w Polsce spotkanie z twórcami internetowymi, które odbywa się na tak dużą skalę. Organizatorami imprezy są agencja influencer marketingu GetHero oraz Urząd Miasta Krakowa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj