Webinar: Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej

O autorze
1 min czytania 2021-03-16

Jak dokładnie wygląda sytuacja silversów na rynku pracy w marketingu? Jakie są potrzeby kwalifikacyjno-zawodowe tego pokolenia? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci w rozmowie online 24 marca o godz. 14:00, organizowanej przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Panelistkami będą: Aleksandra Laudańska, trendwatcherka, autorka bloga „Agefree – wolni od metryki”; Anna Kwiatek, head of people & culture, Wavemaker; Ewa Suszek, menedżer ds. marketingu i komunikacji, Deloitte oraz Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group. Podczas webinaru przedstawione zostaną również wyniki badania Rady Sektorowej nt. osób 50+ w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Wydarzenie jest bezpłatne. Zapisy dostępne są na stronie webinaru.

Wyniki najnowszego raportu Rady Sektorowej wskazują, że tylko 45% firm z Sektora Komunikacji Marketingowej zatrudnia osoby w wieku 50+. Często piastują oni stanowiska kierownicze, aczkolwiek zbyt wysokie kompetencje nierzadko są też przeszkodą w zmianie lub rozpoczęciu nowej pracy. Silversi są postrzegani przez pracodawców jako niezwykle terminowi i empatyczni, dobrze radzący sobie z rozwiązywaniem złożonych problemów, natomiast znajomość i obsługa narzędzi do prowadzenia kampanii online oceniane są jako wymagające uzupełnienia.

Panelistki, reprezentujące takie tematy jak: zarządzanie, HR, zrównoważony rozwoju, trendy społeczne oraz zjawisko ageingu, będą rozmawiać o stereotypach związanych z pokoleniem 50+ i ich faktycznej obecności w środowisku. Poruszą też kwestię wyzwań i możliwości wyjścia im naprzeciw oraz spróbują przybliżyć przyszłość silversów w sektorze i nie tylko.

Szczegółowe wnioski z badania szerzej omówią Ewa Opach, Wiceprzewodnicząca Rady Sektorowej oraz Piotr Żulikowski, Specjalista ds. Badań, a gospodarzem spotkania będzie Marcin Olkowicz, Przewodniczący i Animator Rady Sektorowej.

Patronami medialnymi wydarzenia są: NowyMarketing, Brief, Dream Employer, HR Business Partner, My Company Polska, Marketer+, RocketJobs.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj