Webinarium Digital PR już 27 maja

O autorze
1 min czytania 2020-05-04

Rośnie znaczenie mediów społecznościowych i cyfrowych kanałów, za pomocą których PR-owcy docierają do odbiorców. Dziś internet to już codzienność komunikacji. Tu można znaleźć informacje o firmie i jej produktach lub usługach, tu powstają opinie, komentarze i emocje, tu są fani i ambasadorzy marki. Tu także wybuchają kryzysy.

Dobór odpowiednich narzędzi i grup docelowych, wykorzystanie sztucznej inteligencji i big data, pogłębiony monitoring, tworzenie interesujących treści dopasowanych do odbiorców i prowadzenie regularnych działań w sposób ciekawy, intrygujący i przede wszystkim absorbujący internautów – to najważniejsze założenia skutecznej kampanii digital PR. Narzędzia, z których można skorzystać, są niemal nieograniczone, tak jak nieograniczony jest internet.

Czy wiesz jak w pełni wykorzystać potencjał kanałów digital w PR?

Dowiedz się podczas warsztatów online i posłuchaj doświadczonych prelegentów – szkolenie przygotowali i poprowadzą partnerzy jednej z największych agencji PR R4S: Igor Janke, Adam Hofman, Paweł Wojtyczka, Mariusz Sokołowski

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W czasie webinarium uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań, rozmowy na czacie, otrzymają dostęp do nagrania wideo, prezentację oraz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Szczegóły i rejestracja dostępne są na stronie konferencje.pb.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się