Jest to nowa opcja dostawy do Paczkomatu, która ułatwi życie Klientom e-commerce, żeby już nie musieli czekać do następnego tygodnia lub ustawiać się w sklepowej kolejce, by kupić to czego potrzebują. Dzięki nowej usłudze InPost Paczka w Weekend teraz wszystkie weekendy są handlowe i wszystkie z dostawą. Zamówienia złożone od czwartku od godziny 20.00 do soboty do godziny 13.00 lub innej wskazanej przez sklep, zostaną doręczone jeszcze w ten sam weekend do wybranego Paczkomatu.
InPost w odpowiedzi na potrzeby Klientów dynamicznie rozwija swoje usługi, aby były jak najlepiej dopasowane do ich oczekiwań i stanowiły wygodne rozwiązania. Ta idea zainspirowała akcję Weekendowanie, w której InPost oddaje głos Klientom i w pierwszej kolejności proponuje wdrożenie nowej usługi w e-sklepach, w których chcą tego użytkownicy.
Zobacz również
Zgłoszeń można dokonywać na stronie weekendowanie.pl, a akcja jest podzielona na trzytygodniowe tury. Obecnie na uczestników czekają nagrody gwarantowane w postaci kodów rabatowych do kultowego sklepu Skin79, dodatkowo zgłoszenia uzupełnione kreatywnym uzasadnieniem biorą udział w konkursie o nagrody główne – 200 złotowe vouchery zakupowe Skin79 i wyróżnienia – praktyczne zestawy InPost.
Im więcej e-sklepów udostępni usługę InPost Paczka w Weekend, tym więcej Klientów będzie cieszyło się szybką realizacją dostawy bez czekania szczególnie w weekend.
Za komunikację i realizację akcji odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Open Gate. Regulamin i szczegóły akcji na weekendowanie.pl.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing