Jak się okazuje jesienią też warto odwiedzić Łódź. Autorem trwającej szósty miesiąckampanii jest MOSQI.TO.
Daj Łodzi szansę, a na pewno cię zaskoczy
– „Łódź Pozdrawia” pokazuje, że Łódź jest miastem, które się zmienia i ma coraz więcej do zaoferowania – kreatywnych mieszkańców, niespotykany klimat i dużo do zaproponowania jeśli chodzi o spędzanie czasu wolnego. To właśnie ci ludzie, wydarzenia i charakterystyczne miejsca pozdrawiają całą Polskę – tłumaczy Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.
Zobacz również
–Billboardy pojawią się Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, we Wrocławiu oraz na Śląsku.Tym razem Festiwal Światła pozdrowi długie jesienne wieczory, czy bardziej lokalnie: iluminację na Pałacu Kultury, podcienia sukiennic. Festiwal Designu z Łodzi pozdrowi kreatywnych, a FashionWeek Poland – Poznański Tydzień Mody – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.
W Polsce pojawi się też billboard z hasłem: Zdrowie z Łodzi pozdrawia lekarzy.Ten pomysł powstał w specjalnej aplikacji,która w ciągu 1,5 miesiąca i bez wsparcia reklamowego zaangażowała 10 584 unikalnych użytkowników, którzy oddali 13 768 głosów na ponad 420 billboardów.
Łodzianie znów w spocie
W maju tego roku można było obejrzeć pierwszą część spotu weekendowego. 1 października w TVN, TVP1, TVP2 oraz w ponad 16 ogólnopolskich kanałach telewizyjnych będzie można obejrzeć jego jesienną odsłonę. W sieci kin Multikino oraz w wybranych kinach studyjnych w całej Polsce spot zobaczy min. 700 000 widzów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kampania potrwa do końca października. Będzie piątą i ostatnią odsłoną kampanii „Łódź Pozdrawia”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Łódź Pozdrawia” jesienna odsłona
TV+kino
- Spoty ukażą się na antenie: TVN, TVP1, TVP2 oraz w ponad 16 ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.
- W sieci kin Multikino oraz w wybranych kinach studyjnych w całej Polsce spot zobaczy min. 700 000 widzów.
Czas i miejsce
1 – 30 października 2014 r.
billboardy 18 w ilości 223 szt. we Wrocławiu, Łodzi, Warszawie, Krakowie, Trójmieście, GOP i Poznaniu (4 kreacje) oraz citylightach w Łodzi (80 szt., 3 kreacje).
Prasa
Reklamy Łodzi ukażą się w magazynach branżowych i prasie codziennej:
- Gazeta Wyborcza (dodatek Wysokie Obcasy, Co jest grane)
- Dziennik – emisja w piątek w 8 wydaniach w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
- W podróży
- NationalGeographic
- Fokus
- Świat Wiedzy
Internet
- Youtube – kampania video
- Facebook – posty sponsorowane
- Onet.pl – kampania w serwisie poświęconym tematyce wydarzeń kulturalnych i spędzania wolnego czasu, double billboard
Koszt kampanii jesiennej
Całkowity koszt odsłony jesiennej kampanii: 1 558 726 zł
Wartość dofinansowania z UE: 1 324 917,10 zł (85 proc.)
Wkład własny UMŁ: 233 808,90 zł (15 proc.)