Gra „Challenge yourself” ma na celu zaangażowanie społeczności skupionej wokół marki w mediach społecznościowych oraz edukację klientów z wiedzy o asortymencie i bliższe poznanie sportowców, którzy są ambasadorami marki – mówi Patrycja Gołek, brand manager marki 4F.
Pod względem graficznym aplikacja wykonana jest w stylu „Low poly” – jednym z trzech najbardziej popularnych trendów graficznych na rok 2015. Gra składa się z misji dedykowanych różnym aktywnościom sportowym, które uruchamiane są na bieżąco w miarę pokonywania kolejnych zadań. Jeden z punktów na mapie poświęcony będzie, m.in. Europejskim Igrzyskom Olimpijskim 2015 w Baku, którego odsłona nastąpi w połowie maja br. Aplikacja grywalizacjyjna wystartowała 20 kwietnia i dostępna będzie przez kolejne 3 miesiące do 20 lipca 2015. W trakcie jej trwania użytkownicy będą brać udział w quizach, aukcjach i zadaniach, a za zdobyte punkty będą przyznawane nagrody, charakterystyczne dla poszczególnych etapów grywalizacji. Logowanie do gry następuje poprzez serwis Facebook, z którego gracz przekierowany jest na dedykowany grze landing page.
Zobacz również
Koncepcja aplikacji powstała z inicjatywy marki 4F i firmy Gamfi, która pomaga markom w angażowaniu konsumentów z wykorzystaniem grywalizacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]