GoodContent.pl to pośrednicząca pomiędzy copywriterami a reklamodawcami platforma, która usprawnia zamawianie i dostarczanie niespecjalistycznych treści. W portalu zarejestrowanych jest ponad 3 500 klientów oraz 20 000 copywriterów – zarówno rozpoczynających działalność, jak i doświadczonych dziennikarzy. Zakup GoodContent.pl to naturalny krok dla WhitePress, który rozwija się w wielu kierunkach produktowych, również w pośredniczeniu dostarczania contentu.
– Do dzisiaj nasza content marketingowa oferta była skierowana do firm oczekujących specjalistycznych, eksperckich artykułów. Okazuje się jednak, że na rynku jest spory popyt również na teksty opracowywane szybko i w niskich kosztach. Zakup platformy pozwala nam na realizację potrzeb szerszej grupy odbiorców i zwiększenie wolumenu sprzedaży – komentuje Paweł Strykowski, CEO WhitePress.
Zobacz również
Zespół WhitePress już planuje rozwój platformy: ma zamiar m.in. wzmocnić jej promocję oraz poprawić funkcjonalność. Planowane są rozwiązania oparte o dostęp poprzez API, usługi premium dla dedykowanych klientów, budowa giełdy gotowych tekstów, działania edukacyjne dla copywriterów, poprawa jakości treści oraz podwyższenie ich zarobków.
– Bardzo dziękuję za dotychczasową współpracę wszystkim copywriterom i klientom – to była dla mnie czysta przyjemność. Platformę pozostawiam w bardzo dobrych rękach (co było dla mnie istotne przy sprzedaży) – na pewno rozwinie się pod skrzydłami WhitePress. Najbliższy okres chcę przeznaczyć na odpoczynek, mam nadzieję, że jeszcze wrócę do branży i będę mógł rozwijać kolejne produkty – podsumowuje Bartłomiej Tokarski, dotychczasowy właściciel GoodContent.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach