Piotr Michalak pracuje w MediaHub Poland od maja 2020 roku. Do tej pory był odpowiedzialny jedynie za część cyfrowych projektów agencji – m.in. dla marek 4F, Veolia, Zwilling, Majonez Kielecki i BNP Paribas Real Estate. W ramach nowych zadań powierzono mu koordynację zespołu wszystkich accountów specjalizujących się w digitalu. Oznacza to także nadzór nad współpracą – m.in. Vision Express, Kross, Telepizza, Dell, a także pozyskiwanie nowych klientów.
Wierzymy, że wiedza i doświadczenie Piotra pozwoli zapewnić dalszy rozwój naszej oferty digital i zarządzać relacjami z reklamodawcami tak, by wprowadzić cenne strategiczne myślenie oraz pomóc markom w transformacji cyfrowej. Chcemy umacniać naszą pozycję w tym obszarze, stwarzać klientom możliwość szybkiego uzyskania przewagi konkurencyjnej, proponować najlepsze sposoby dotarcia do odbiorców w cyfrowym świecie. A Piotr już od dłuższego czasu wykonywał fantastyczną pracę realizując założone przez nas cele – wyjaśnia Ewa Góralska, managing director MediaHub.
Zobacz również
Oprócz kompetencji cyfrowych Piotr Michalak posiada doświadczenie menedżera. W reklamie pracuje od 16 lat – przed dołączeniem do MediaHub był client service directorem w JU Agencja, pracował także w CR Media Consulting i domu mediowym Value Media. Koordynował projekty dla klientów z wielu różnych branż m.in.: Tauron, Krajowy Rejestr Długów, FoodCare, VW, Audi, Porsche, Nazwa.pl, Leroy Merlin, Wirtualna Polska.