Sao Paulo – miasto uważane za jeden z największych ośrodków handlowych w Ameryce Łacińskiej. To właśnie w nim Armia Zbawienia, międzynarodowa organizacja charytatywna zorganizowała akcję wspierającą osoby, które znajdują się w trudnej sytuacji życiowej i potrzebują najprostszych rzeczy do funkcjonowania, np. ubrań.
Do akcji włączył się Hotel Sheraton. W pokojach gości umieszczono specjalne wieszaki, które nazwano Wieszakami Zbawienia. Można było na nich zostawiać różne elementy garderoby, które następnie trafiały do potrzebujących.
Zobacz również
Twórcy kampanii doszli do wniosku, że być może ktoś będzie chciał podzielić się z innymi, ponieważ po zakupowym szale w Sao Paulo uzna, że inna rzecz, z którą przyjechał nie będzie mu już potrzebna lub po prostu dojdzie do wniosku, że nie zmieści czegoś do bagażu.
fot. Armia Zbawienia Brazylia
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za kampanię odpowiada agencja WMcCann.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Drugie życie plecaków Glovo. Ubrania do Oddania i Fundacja Splot Słoneczny tworzą z nich maty dla schronisk
Co dzieje się z plecakami dostawczymi Glovo po zakończeniu ich podstawowej misji? Dostają drugą szansę i służą zwierzakom w schroniskach w całej Polsce. Dzięki międzysektorowej współpracy Glovo, Ubrania Do Oddania oraz Fundacji Splot Społeczny stworzono z nich do tej pory ponad 500 mat.
PS2 Marka z Finlandii przerabia zużyte ubrania pracowników McDonald’s
Czy można dać nowe życie zużytym ubraniom roboczym? Projekt marki VAIN udowadnia, że tak!