TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wiktor Orzeł awansuje w ContentHouse

Wiktor Orzeł awansował w strukturach agencji full service content marketingowej ContentHouse na stanowisko Content Managera. W ramach stanowiska będzie odpowiedzialny za zarządzanie redakcjami portali firmowych i e-magazynów.
O autorze
1 min czytania 2017-01-12

Wiktor Orzeł w branży marketingowej pracuje od ponad 5 lat. Lekkie pióro i umiejętność tworzenia nieszablonowych narracji zawsze były jego mocną stroną. Specjalizuje się w obszarze działań redakcyjnych oraz budowania ich efektywnej synergii z komunikacją w mediach społecznościowych. Jest redaktorem prowadzącym kilku portali branded contentowych.

Pasjonuje się literaturą. Prowadzi także własny portal dla początkujących pisarzy. Pod koniec stycznia wydana zostanie jego debiutancka powieść pt.: „I tak dalej”, której główne tło fabularne stanowi dekadencki Kraków.

Pracował między innymi dla: Grupy Żywiec, Bosch, Siemens, Bonduelle, Lindt & Sprüngli, Skoda, BIOMED, Unicard, szkla.com, BrainSHARE IT, Jurajska, Amway. 

Z Wiktorem mam przyjemność pracować od blisko 3 lat, podczas których zrealizowaliśmy wspólnie kilkanaście kampanii content marketingowych  – mówi Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający ContentHouse. W tym roku, jako manager, Wiktor zajmie się rozbudową naszego działu redakcyjnego w agencji, dostosowując go do nowych klientów ze specjalistycznych branż. Wśród nowych tematów, w których specjalizować się będzie redakcja ContentHouse pod kierownictwem Wiktora, są takie obszary tematyczne, jak: technologie IT, usługi finansowe, motoryzacja oraz kulinaria.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj