W tym roku marka Wilkinson organizuje jednodniową akcję promocyjną w ponad 700 drogeriach Rossmann w całej Polsce. Akcja wspiera ideę gładkich pocałunków promowaną przez Wilkinson pod hasłem „Nie kłuję, gdy całuję”. Każda para, która przyjdzie w Walentynki do drogerii Rossmann i zdobędzie się na odwagę by dać sobie buziaka przy kasie, otrzyma za 1 zł wybraną maszynkę Wilkinson Quattro Titanium lub Wilkinson Quattro for Women. Regularna cena maszynek to 29,99 zł Wilkinson Quattro Titanium i 34,99 zł Wilkinson Quattro for Women.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Graf.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]