Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Sprawdź, jak wygrać bilet do przyszłości, czyli na AI Creative Fest, gdzie AI spotyka kreatywność (i zmieniają zasady gry).

SPRAWDZAM

Win:Win, czyli wernisaż charytatywny, który wspiera psy ze schroniska

Win:Win, czyli wernisaż charytatywny, który wspiera psy ze schroniska
24 września br. w Warszawie odbędzie się nietypowa akcja zatytułowana „Win:Win”, czyli wernisaż charytatywny, podczas którego będzie można wesprzeć psiaki ze schroniska na różne sposoby.
O autorze
1 min czytania 2020-09-23

„Sztuka pomagania czworonogom” – pod takim hasłem odbywa się tegoroczna inicjatywa „Win:Win”, której autorem jest Michał Torzecki. W ramach inicjatywy artysta namalował portrety wybranych podopiecznych Schroniska w Korabiewicach Viva oraz Fundacji Azylu pod Psim Aniołem, zaś już 24 września br. w warszawskiej Elektrowni Powiśle w godzinach 18:00-22:00 odbędzie się wernisaż charytatywny jego prac.

To jednak nie wszystko – na wydarzeniu pojawi się 11 podopiecznych wyżej wymienionych organizacji. Psiaki będzie można osobiście poznać i być może podjąć decyzję o adopcji. Te osoby, które zechcą dać nowy dom psim modelom i pozytywnie przejdą proces adopcyjny, zyskają nie tylko futrzastego przyjaciela, ale też otrzymają portrety czworonogów w prezencie. 

Psiakom można pomóc też w inny sposób – na przykład kupując pełnowymiarowe obrazy z podobiznami czworonogów, a także mniejsze sitodruki oraz gadżety. Cała kwota zebrana w ten sposób zostanie przekazana na rzecz Schroniska w Korabiewicach i Fundacji Azylu pod Psim Aniołem. Jak przyznał pomysłodawca akcji – Michał Torzecki – w poprzednich trzech edycjach udało się w ten sposób zebrać prawie 110 tys. zł. 

Więcej informacji na temat inicjatywy znajduje się na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Pod koniec lipca br. organizacja Bieg na sześć łap ruszyła z nową akcją, której celem było zachęcenie społeczeństwa do adopcji bezdomnych psów. Tym razem czworonogi szukały nowych domów na… Tinderze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieścili psy poszukujące domów na butelkach piwa.

PS3

We wrześniu 2019 roku krakowska klubokawiarnia Forum Przestrzenie ruszyła z niezwykłą akcją, której celem było zachęcenie społeczeństwa do adopcji psów – na etykietach polskiej lemoniady pojawiły się wizerunki bezdomnych czworonogów.

PS4

Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na zeszłorocznym festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu. 

PS5

PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.