Konsumenci oczekują od marek napojów gazowanych przede wszystkim orzeźwienia i unikalnego smaku. Takie właśnie są nowe propozycje od Coca-Cola. Firma wprowadziła na rynek jeszcze bardziej orzeźwiającą formułę Sprite z obniżoną kalorycznością, a także dwa smaki FANTA – MALinna i Shokata.
Nowa orzeźwiająca formuła Sprite skierowana jest zwłaszcza do tych, którzy cenią sobie życie w zgodzie ze sobą, kreatywność i innowacyjność. Charakterystyczne dla marki połączenie cytryny i limonki daje wyjątkowo orzeźwiający smak. Dodatkowo nowa formuła Sprite ma obniżoną kaloryczność. Teraz w 100 ml napoju jest jedynie 9 kcal.
Zobacz również
Szukając zaś odpowiedniego dla siebie owocowego smaku wśród napojów gazowanych, FANTA oferuje wachlarz możliwości! FANTA MALinna to zupełnie inna, zaskakująca FANTA, które pokazuje nowe oblicze owoców! Wyjątkowa słodycz malin i owoców leśnych sprawi, że z pewnością każdy sięgnie po nią nie raz. Z kolei FANTA Shokata swój wyjątkowy smak zawdzięcza niezwykłemu połączeniu smaku cytryny i kwiatu bzu.
Wprowadzeniu nowości przez obie marki towarzyszyć będzie intensywna kampania komunikacyjna. Hasło kampanii Sprite „Born to RFRSH” zachęca przede wszystkim do kreatywnego podejścia do życia i podejmowania ciekawych wyzwań oraz podkreśla kluczową zaletę produktu jaką jest orzeźwienie. Z kolei FANTA z hasłem „ Wkręć się do zabawy!” zachęca do wspólnej rozrywki w gronie przyjaciół, a sam produkt świetnie sprawdzi się jako kompan spotkań.
Orzeźwienie to nie tylko smak, ale także i świeże spojrzenie na pewne aspekty. Podkreśla to wyjątkowa współpraca Sprite z ikonami polskiej muzyki hip-hop – Pezetem i Małolatem. Przygotowany przez nich utwór, który można usłyszeć w najnowszej reklamie jest już hitem wśród młodszej grupy konsumentów. Marka Sprite towarzyszy także wielu wydarzeniom gamingowym. Izaako Boars – tak nazywa się drużyna Sprite, która już podbija gamingowe eventy w całej Polsce.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
„Młodzieżowy dział marketingu FANTA” w składzie z Julią Wieniawą, Adamem Zdrójkowskim, Marcinem Dubielem oraz STUU podbija kanały social media zabawnymi postami zaangażowanych influencerów jako pracowników działu marketingu marki. Od początku maja marka komunikuje bowiem przejęcie przez nich działu marketingu FANTA angażując tym samym konsumentów w świat marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za strategię kampanii dla obydwu marek, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja McCann&MRM, za obsługę i kreację zaś Social Media i digital Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.