Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Wirtualna influencerka Meta_Queen zachęca do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego

Wirtualna influencerka Meta_Queen zachęca do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego
Wirtualna influencerka Meta_Queen włączyła się w akcję promującą udział w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Nawołuje do tego hasłem „nie bądź NPCem”, nawiązującym do gier komputerowych.
O autorze
1 min czytania 2024-06-07

Jesienne wybory pokazały, że najmłodsze głosujące pokolenie może być motorem zmian. Aby powtórzyć sukces frekwencyjny również 9 czerwca br., do akcji zachęcającej do oddania głosu dołączają kolejni celebryci i influencerzy. Jest wśród nich również Meta_Queen, czyli pierwsza polska twórczyni internetowa wygenerowana przez sztuczną inteligencję. W kampanii przekonuje, że warto pójść na wybory, bo nikt nie zrobi tego za nas.

W ramach akcji, na koncie Meta_Queen na TikToku pojawiło się wideo, w którym próbuje ona przejąć władzę nad światem.

– Nie mam prawa głosu ani wpływu na losy świata. W przeciwieństwie do Ciebie – zwraca internautom uwagę Meta_Queen. Jak zapewniają twórcy, język zastosowany do stworzenia treści internetowych został zainspirowany influencerami, a ważną dla całego społeczeństwa tematykę przedstawiono w sposób mający trafić bezpośrednio do młodych osób.

@meta_queen Czy AI przejmie kontrolę nad światem? #poland #europe #polityka #info #news #fyp #npc #AI ♬ Suspense, horror, piano and music box – takaya
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– W naszej akcji wprost adresujemy społeczne napięcia związane z manipulowaniem wyborami przez nowe rozwiązania technologiczne – zdradza Krzysztof Kujawski, współzałożyciel firmy Humanverse, która stworzyła Meta_Queen. – W pierwszej scenie spotu nasza wirtualna influencerka udaje, że próbuje przejąć kontrolę nad światem. Od razu jednak wyprowadzamy widza z takiej narracji. Pojawia się napis „error”, a bohaterka sama przyznaje, że to tylko żart. Jedyną osobą, która może zmienić rzeczywistość, jest realny wyborca, który korzysta ze swojego prawa do głosowania – tłumaczy zamysł Krzysztof Kujawski.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.

PS #BrukselaToNieKurort: kampania zachęca do świadomego głosowania w wyborach do europarlamentu

Z początkiem maja 2024 roku wystartowała kampania #BrukselaToNieKurort zachęcająca do świadomego głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Inicjatywa kładzie nacisk na wyzwania, przed którymi stoi obecnie Europa – agresywna Rosja, zmiana klimatu i cyberzagrożenia – a do sprostania którym potrzebne są konkretne umiejętności.

PS2 Douglas współpracuje z wirtualną influencerką. To pierwsza w Polsce kampania angażująca ambasadorkę wygenerowaną przez AI

Douglas rusza z kampanią nowej maskary marki własnej. Po raz pierwszy w Polsce we współpracę zaangażowano influencerkę wygenerowaną przez sztuczną inteligencję (AI). Na ambasadorkę nowego produktu wybrano Meta_Queen, znaną m.in. na TikToku.