Działania reklamowe obejmujące telewizję oraz działania Internetowe: social media oraz współpracę z topowymi blogerkami lifestylowymi oraz parentingowymi przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
PerfectCare Elite to nowoczesne żelazka z generatorem pary, wyposażone w technologię Silent Steam, dzięki której żelazko pracuje cicho i wydajnie oraz technologię OptimalTemp umożliwiającej prasowanie dżinsów i jedwabnych tkanin, bez konieczności zmieniania ustawień temperatury.
Zobacz również
Komunikacja towarzysząca kampanii „Witaj w świecie łatwego prasowania” ma za zadanie podkreślenie trzech głównych benefitów żelazek Philips PerfectCare: możliwość prasowania w pionie, gwarancję braku ryzyka przypalenia wszystkich tkanin oraz bardzo silny wyrzut pary. Dzięki tym cechom, prasowanie staje się łatwiejsze, szybsze i dużo przyjemniejsze, a rezultaty perfekcyjne.
Kampania reklamowa żelazek Philips obejmuje telewizję oraz działania w Internecie. Od drugiej połowy sierpnia w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych pojawią się 30 sec. spoty. Te same spoty można zobaczyć również na portalach VOD. Dodatkowo w kampanii zaangażowano znane bloggerki parentingowe i lifestylowe, które na łamach swoich blogów recenzują żelazka marki Philips. Dodatkowo kampania została również wsparta promocją konsumencką „Testuj generator pary Philips przez 60 dni”.
Za realizacje kampanii, strategię oraz zaplanowanie i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat oraz agencja Lubie to – linked by Isobar. Kampania potrwa do końca października.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing