Plan jest prosty: Specsavers chce w ten zabawny (i nieco ryzykowny) sposób zachęcić potencjalnych klientów do odwiedzenia salonów optycznych. Pod doskonale widocznym hasłem widnieje jeszcze zdanie: „Powinniśmy udać się do Specsavers”. I wszystko jasne!
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kampanii towarzyszy reklama telewizyjna „Powinieneś odwiedzić Specsavers”, a cała akcja zyskała uznanie wśród internautów w różnych zakątkach świata. Dzięki temu pojawiła się również m.in. na lotnisku w Perth.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Zdjęcia: mat. pras. Specsavers
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS „Jeśli to widzisz, to dlatego, że my cię widzimy”: powstał billboard, który odczytają jedynie daltoniści
Powstał billboard, który w całości zobaczą jedynie osoby z zaburzeniami widzenia kolorów. Outdoorowa akcja jest pomysłem kanadyjskiego oddziału TD Banku. Ma zwracać uwagę na dostępność do treści online osób z niepełnosprawnościami.