Od teraz Wojciech Szymczyk będzie odpowiadał za realizację strategii digitalowej we wszystkich kinach grupy VUE International, właściciela Multikino S.A.
Do najważniejszych jego zadań będzie należało wypracowanie i wdrożenie jednej, spójnej aplikacji mobilnej oraz rozwiązań płatniczych pozwalających wykorzystać efekt synergii całej grupy.
Zobacz również
– Multikino jest obecnie jedną z najbardziej zaawansowanych digitalowo sieci kinowych w Europie. Cieszymy, że zostało to zauważone w centrali VUE International i że Wojtek został pierwszym obcokrajowcem w ramach powstającej struktury grupowej, który będzie współkierował działaniami w digitalu na poziomie międzynarodowym – wyjaśnia Mariusz Spisz, commercial director w Multikinie.
Wojciech Szymczyk ma 15 lat doświadczenia w obszarze digital. Specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań e-commerce opartych na bazach danych i skutecznym zarządzaniu wartością klienta (CVM). Z Multikinem związany jest od 2012 roku, gdzie odpowiadał za sprzedaż kanałami online (strona i aplikacja). Po przejęciu sieci kinowej przez VUE International zajmował się wdrożeniem i zlokalizowaniem nowego serwisu internetowego, który ruszył w marcu 2017 roku. Sprawne uruchomienie serwisu www.multikino.pl w Polsce przy wsparciu Infinity Group zaowocowało kolejnymi lokalizacjami tego projektu w Niemczech i Włoszech zrealizowanymi przez agencję z Białegostoku.
W ciągu ostatnich 2 lat Wojciech Szymczyk uruchomił m.in. CRM, dwie karty lojalnościowe współpracując z BLIKiem i GPayem, utworzył nowe kompetencje performance’owe i kontentowe oraz wdrożył kompleksowe badania satysfakcji klientów (NPS).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– To dla mnie niewątpliwie duże wyróżnienie i bardzo się cieszę, że nasza praca tutaj w Polsce została w ten sposób doceniona. Pod kątem działań digitalowych mamy wiele powodów do dumy. Mam nadzieję, że część rozwiązań, które wypracowaliśmy w Multikinie, uda się zrealizować również na rynkach Europy Zachodniej. Oczekiwania wynikające z przyjętej strategii centralizacji są bardzo ambitne, praca dla kilku różnych rynków – uwzględniając ich lokalną specyfikę – to dla mnie zupełnie nowe wyzwanie – mówi Wojciech Szymczyk.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przed dołączeniem do zespołu Multikina Wojciech Szymczyk był kierownikiem e-commerce w Netii. Przez 5 lat odpowiadał również za wszystkie działania digitalowe marki Heyah od czasu jej startu w 2005 roku.