Wolność Wyboru – rusza nowa kampania marki Wawel

Wawel rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję.
O autorze
1 min czytania 2019-01-09

Celem działań jest budowa świadomości marki Wawel Wolność Wyboru, czyli autorskich modułów sklepowych, które umożliwiają komponowanie własnych miksów słodyczy odpowiednich na różne okazje, np. na prezent czy spotkanie z przyjaciółmi, a także promowanie tej formy sprzedaży. W ramach kampanii 360 stopni, skierowanej przede wszystkim do młodszych odbiorców, zaplanowano spoty telewizyjne, kampanię digital, wsparcie w sklepach i działania PR. Kampania podkreśla użyteczne walory zakupu słodyczy na wagę i pozytywne emocje towarzyszące tej czynności.

W ramach działań digital Wawel rozpoczyna serię krótkich zabawnych etiud pod hasłem „Misz Masz – najsłodsza seria w internecie”, które przedstawiają ideę tej formy zakupów. Odcinki będą pojawiać się cyklicznie, a każdy z nich w humorystyczny sposób podkreśli atrakcyjność i wygodę związaną z kupowaniem słodyczy luzem. W lutym tego roku wystartuje także konkurs konsumencki skierowany do młodszej grupy docelowej.

Ważne w strategii marki Wawel jest również wdrażanie rozwiązań przyjaznych środowisku – z tego powodu producent zdecydował o wycofaniu foliowych woreczków do pakowania słodyczy przed zważeniem i wprowadzeniu ekologicznych papierowych torebek z możliwością personalizacji. Na nowych torebkach można wpisać dedykację lub hasło, podkreślając okazję, na którą skomponowano miks.

Moduły Wolność Wyboru w sklepach to różne rodzaje oryginalnych słodyczy marki Wawel wyeksponowane w nowoczesnych, brandowanych ekspozytorach idealnych do komponowania ulubionego mixu cukierków na wagę. Moduły Wolność Wyboru dostępne są już w ponad 4000 sklepów w całej Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Produkcja: Lemon – film studio, reżyseria: Łukasz Jaworski
Zakup mediów: Mets
Strategia komunikacji: Schulz Brand Friendly
Działania PR: Great Minds

Słuchaj podcastu NowyMarketing