Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski, eksperci zaproszeni do udziału w kampanii, będą dzielić się swoimi doświadczeniami, jak nie pracować ciężko, ale…mądrze.
„Work Smart Not Hard” to zintegrowana kampania, która zakłada komunikację produktów w niestandardowy sposób, z wykorzystaniem wysokiej jakości merytorycznego contentu oraz współpracy z ekspertami, których sukcesy zawodowe mają inspirować innych. Huawei promuje nowy styl w biznesie – przedstawiając produkty oraz ich cechy przez pryzmat efektywnej pracy. The new style of business, to hasło globalnej kampanii parasolowej Huawei, ale w Polsce będzie reprezentowany przez polskie środowisko biznesowe pod nazwą „Work smart not hard”. Do udziału w niej Huawei zaprosiło Jarosława Kuźniara i Michała Sadowskiego, którzy będą przygotowywać materiały szkoleniowe. Pomogą one polskim biznesmenom pracować zgodnie z zasadą „Work Smart Not Hard”. Eksperci kampanii będą również testować nowoczesny sprzęt z linii biznesowej Huawei we własnej pracy: MateBooka i smartfona Mate 8
Zobacz również
„Oprócz znakomitej biznesowej linii Huawei, której flagowym produktem jest MateBook, chcieliśmy dać przedstawicielom biznesu coś więcej, tak aby inspirować ich do pracy w nowoczesnym stylu. Z badań, które przeprowadziliśmy wspólnie z SW Research wynika, że ludzie biznesu pracują bardzo dużo, a my w kampanii „Work Smart Not Hard” chcemy pokazać jak pracować efektywnie i mądrze”. – mówi o idei kampanii Dariusz Marnic, szef marketingu Huawei Consumer Polska.
W badaniu SW Research dla Huawei na temat nowoczesnego biznesu, wzięło udział ponad 800 pracowników różnych branż z całej Polski, w tym właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz niezależnych specjalistów. Wyniki wskazują, że pracujemy bardzo dużo. Jedynie co dziesiąty badany (10%) nie pracuje zarobkowo w weekendy (wśród właścicieli firm tylko 3%). Niemal połowa (45,6%) pracuje więcej niż 8 godzin dziennie w dni powszednie, średnio niemal 9 godzin dziennie. Co piąty pracownik wyższego szczebla lub specjalista (22,4%) pracuje powyżej 8 godzin również w weekendy.
Zmienia się również sposób pracy, a coraz więcej Polaków pracuje mobilnie. Wśród przedstawicieli biznesu, prawie połowa – 48,8 proc. łączy pracę stacjonarną z pracą mobilną. Co piąty badany – 19,2 proc. – pracuje w pełni mobilnie. Wyłącznie stacjonarnie pracuje tylko 32 proc.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Czasem inne podejście do pracy, może dać nam takie same lub lepsze efekty. Niestety jesteśmy tak zapracowani, że ciężko nam to zauważyć. Nowe produkty Huawei z linii Mate uosabiają nowoczesne, mobilne myślenie o biznesie, dlatego wraz z nimi chcemy zwrócić na to uwagę. Stąd hasło „Work Smart not Hard”. – mówi Kuba Kaliciński, CEO i Dyrektor Kreatywny Kalicinscy.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania jest skierowana do segmentu biznesowego, dlatego jej bohaterami zostali przedstawiciele nowoczesnego biznesu w Polsce. W tym celu zostali do niej zaproszeni Jarosław Kuźniar, dziennikarz oraz założyciel prężnie rozwijającego się startup’u http://www.goforworld.com oraz Michał Sadowski, założyciel Brand24, z którymi zostaną przygotowane merytoryczne materiały promujące ideę „Work Smart Not Hard”.
– Przy dzisiejszym tempie życia zawodowego i prywatnego pracować mądrze to sztuka. Spotkanie za spotkaniem, wyzwanie za wyzwaniem, decyzja za decyzją i konsekwencja za konsekwencją. Tego się nie da robić w jednym miejscu, w zamkniętej przestrzeni, bez pasji i czasu na choćby rower z córką. „Work smart not hard” to dla mnie mądre korzystanie z technologii, która zastępuję niepotrzebne spotkania. To też wykorzystywanie doświadczenia z innych niż biznesowe dziedzin życia, a także życie w podróży, otwieranie oczu, opowiadanie świata w sposób LIVE dzięki technologii, która pozwala dziś na to jak nigdy wcześniej” – mówił Jarosław Kuźniar.
Dla Michała Sadowskiego, założyciela firmy Brand24 „Work smart not hard” to: optymalne zagospodarowanie czasu, który normalnie marnujemy. Przy użyciu technologii mobilnych nie tracę ani minuty i jestem w stanie zarządzać kilkudziesięcio-osobową firmą stojąc w korkach, czy w kolejce na poczcie.
Na specjalnie utworzonej stronie www.huaweimate-worksmart.pl, oprócz informacji o produktach Huawei z linii Mate: Mate8 i MateBook, będzie można znaleźć materiały ekspertów, live streamy i porady, które mają pomóc w prowadzeniu biznesu w nowym stylu.
Dodatkowo kampania do promocji treści będzie wykorzystywała kanały własne marki oraz ekspertów kampanii. Działania obejmują też kontekstową komunikację we współpracy z wydawnictwami biznesowymi, działania PR’owe oraz wsparcie reklamowe, głównie online.
Ciekawym aspektem kampanii są live streamy, które będą prowadzili eksperci. Po oficjalnym luanchu MateBooka, kolejną odsłoną będzie pierwszy z live streaming’ów z udziałem Jarosława Kuźniara. Będzie można obejrzeć go na kanale facebook’owym Jarosław Kuźniar LIVE już 12 września.
Za pomysł kreatywny, strategię i egzekucję kampanii odpowiada agencja Kalicińscy.com. Produkcją contentu video zajmie się Fog Content Agency, należąca do Grupy Kalicinscy.com. Wsparcie PR zapewnia Ogilvyvy Public Relations Poland, a za wybór i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus.