…odpowiednie narzędzia.
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to najsilniejsza polska marka – wg Brand Asset™ Valuator, największego na świecie badania kondycji marek. Raport Centrum Badań Opinii Społecznej (CBOS) już po raz kolejny przedstawia Orkiestrę jako markę cieszącą się największym zaufaniem społecznym w Polsce. Na taki stan rzeczy składa się wiele czynników. Przede wszystkim przejrzystość i transparentność działań Fundacji WOŚP. Żeby jednak móc dotrzeć z informacjami o działalności Orkiestry, potrzebne są odpowiednie narzędzia.
Zobacz również
– Nie wyobrażam sobie teraz pracy Fundacji WOŚP bez narzędzia do wysyłki masowej mailingów. Dzięki GetResponse w każdej chwili możemy porozumiewać się choćby ze Sztabami WOŚP. Informacja idzie do wszystkich w jednej chwili. To niesamowite, że nie musze pisać 120 tys. osobnych listów, kilkoma kliknięciami kontaktuje się ze wszystkim wolontariuszami – mówi Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
W ciągu roku współpracy GetResponse stało się jednym z podstawowych narzędzi pracy w Biurze prasowym Orkiestry. Orkiestra w ciągu ostatniego roku wysłała za pośrednictwem GetResponse ponad 1 mln 100 tys. e-maili. Każdego dnia liczba ta zwiększa się o kilkaset kolejnych.
– GetResponse to jedno z podstawowych narzędzi z jakiego korzystamy w naszej codziennej pracy. Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy prowadzi działalność przez cały rok, wiele osób chce otrzymywać informacje o jej aktywnościach na bieżąco i tak się właśnie dzieje. Przygotowujemy informacje prasowe, nowinki czy choćby instrukcje dla sztabów – dzięki GetResponse możemy w szybki i łatwy sposób stworzyć przejrzystą informację, która w ciągu kilkudziesięciu sekund dotrze do odbiorców w różnych segmentach – mówi Krzysztof Dobies, rzecznik prasowy Orkiestry.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– To nie jedyne plusy takiego narzędzia – dodaje Adrian Kilan z Biura prasowego WOŚP. Żaden program do obsługi poczty mailowej, nie jest w stanie zaproponować tak szerokiego wachlarza usług dodatkowych oraz wygodnych rozwiązań i możliwości kontaktu z odbiorcą. W bardzo prosty sposób mogę dodać różne listy odbiorców i za każdym razem precyzować do kogo informacja ma dotrzeć. Jeżeli kogoś interesują tylko wydarzenia związane np. z Przystankiem Woodstock, to właśnie takie dostaje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Każdego dnia Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy kontaktuje się z m.in. dziennikarzami, wolontariuszami, subskrybentami, nauczycielami – to kilkanaście tysięcy maili tygodniowo.
– Dzięki GetResponse można sprawdzić i potwierdzić kto maila otrzymał, kto go otworzył i przeczytał. Zakładka „Statystyki” to skarbnica wiedzy na temat efektów naszej pracy, a pracownicy działu obsługi klienta odpowiedzą na każde pytanie zadane w trakcie czatu na żywo, rozmowy telefonicznej czy wysłanego maila – dodaje Anna Orzech z Biura prasowego WOŚP.
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja pozarządowa w Polsce. Założona została w 1993 roku i od tego czasu co roku, w drugą niedzielę stycznia, organizuje zbiórkę pieniędzy, która nazywa się Finałem WOŚP. Za zebrane środki Fundacja WOŚP kupuje i przekazuje w darze szpitalom dziecięcym w Polsce najnowocześniejszy sprzęt medyczny. Dziś sprzęt zakupiony przez WOŚP jest podstawą nowoczesnego wyposażenia wszystkich szpitali, w których leczy się dzieci w Polsce. Do tej pory Fundacja zebrała i przeznaczyła na wsparcie dla szpitali ponad 720 mln złotych.