TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Współpraca Off-White i VITKAC. Limitowana kolekcja dla fanów lokalnego streetwearu 

Współpraca Off-White i VITKAC. Limitowana kolekcja dla fanów lokalnego streetwearu 
W listopadzie br. Dom Handlowy VITKAC obchodził swoje 12. urodziny. Z tej okazji powstał limitowany T-shirt wyprodukowany w kolaboracji z marką Off-White.
O autorze
1 min czytania 2023-12-01

fot. kmag.pl

Dom Handlowy VITKAC można nazwać prekursorem rozwoju rynku high fashion w Polsce. To w nim swoje butiki po raz pierwszy w naszym kraju otworzyły takie marki jak: Louis Vuitton, YSL czy Gucci.

Jak informuje portal kmag.pl, do listy marek, z którymi VITKAC podjął dotychczas współpracę dołączy Off-White, czyli „król” streetwearu, słynący z łączenia stylu ulicznego z high fashion. W wyniku kolaboracji powstał T-shirt. 

fot. kmag.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

T-shirt charakteryzuje się minimalizmem, ponieważ zarówno VITKAC, jak i Off-White chciały odejść od powracających do mody kolorowych wzorów. Celem było stworzenie uniwersalnego i ponadczasowego elementu garderoby. W związku z tym zachowano prosty design – biały T-shirt z czarnymi napisami (m.in. nazwą Off-White). Jedynym kolorowym akcentem jest niebieski napis „Warszawa”. 

– Wyjątkowy projekt stworzony przez zespół kreatywny marki Off-White bazuje na swobodnej i minimalistycznej elegancji, która stanowi fundament nowoczesnej garderoby – komentują przedstawiciele VITKAC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. kmag.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

T-shirt „EFFORTLESSLY ICONIC” ma być dostępny od 1 grudnia br. na stronie internetowej Domu Handlowego VITKAC

PS FILA debiutuje w świecie fast-foodów, dzięki współpracy z Burger Kingiem

Burger King oraz marka odzieżowa FILA połączyły siły, by stworzyć kampanię prezentującą nową kolekcję sneakersów FX-33, czapek i innych podobnych akcesoriów modowych.

PS2 37 mld złotych – rekordowa wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce

Po raz kolejny powiększyło się grono polskich konsumentów dóbr luksusowych, czyli przede wszystkim osób bogatych, o zarobkach brutto przekraczających 50 tys. zł miesięcznie.