Współpraca roku? Kupując Lay’s o smaku KFC można odebrać darmowego Twistera

Tego z pewnością fani pikantnego kurczaka z KFC się nie spodziewali. Ich ulubiona przekąska jest teraz dostępna w formie … chipsów Lay’s. Nowe chipsy inspirowane smakiem KFC są dostępne w bardzo limitowanej edycji w wybranych sklepach.
O autorze
1 min czytania 2021-11-24

Limitowana edycja chipsów Lay’s o smaku kurczaka KFC jest już dostępna w sklepach sieci Lidl i Żabka oraz w restauracjach KFC na terenie całego kraju. Opakowania różnią się gramaturą oraz ceną – w sklepach Lidl znajdziemy paczki 230 g w cenie 5,99 zł, w Żabce – 140 g w cenie 4,99 zł, natomiast w restauracjach KFC – 140 g do kupienia osobno w cenie 5,95 zł oraz jako powiększenie dowolnego zestawu w cenie 4,95 zł. W każdej paczce znajdziemy kod promocyjny na „2 Twistery w cenie 1”.

Aby skorzystać z promocji znajdującej się w środku opakowania wystarczy udać się do ulubionej restauracji KFC – w kiosku samoobsługowym wystarczy wpisać jedynie kod z opakowania, natomiast przy realizacji kodu przy kasie należy mieć ze sobą opakowanie, aby podać numer kodu kasjerowi. Oferta KFC x Lay’s jest dostępna tylko w ww. sieciach sprzedaży i tylko do wyczerpania zapasów. Promocję „2 Twistery w cenie 1” można zrealizować wyłącznie w restauracjach KFC na miejscu, nie jest ona dostępna w przy wybraniu opcji dostawy. Co ważne, kody nie sumują się. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Yum! Brands, największa na świecie firma restauracyjna, posiadająca blisko 50 000 lokalizacji na całym świecie pod markami KFC, Pizza Hut, Taco Bell oraz The Habit Burger Grill, ogłosiła globalną politykę rezygnacji z jaj klatkowych i tym samym przejście na jaja z chowu alternatywnego w większości swoich lokalizacji do 2026 roku, a globalnie do 2030 roku.

PS 2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Inny przykład zaskakującej kolaboracji? UrbanCity weszło we współpracę ze Społem i tworzyło nowy merch

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się