– Logo kultowej marki i streetwear to połączenie nostalgii oraz stylu – czytamy na stronie internetowej sklepu UrbanCity.
Marka odzieżowa we współpracy ze Społem wychodzi z nowym merchem. UrbanCity przygotował sześć nowych koszulek dostępnych w ramach kolekcji edycji limitowanej. Społem jest najstarszą siecią sklepów spożywczych w Polsce. Jej początki sięgają 1868 r.
Zobacz również
Największą popularnością cieszyły się jednak w czasach PRL. Choć zastępują je Żabki czy Carrefour Express lub inne wielkie sieci supermarketów, to często do dziś stanowią nieodzowny element scenografii polskich osiedli. W szczególności w miastach powiatowych.
Czeka nas więcej „spożywczych” merchów?
Merch to produkty (przede wszystkim odzież) stworzone przez firmy odzieżowe w oficjalnej współpracy z marką, muzykiem, celebrytą czy influencerem. O ile merch kojarzył się dotychczas przeważnie z zespołami, rockowcami czy raperami, o tyle teraz znacząco się poszerza i korzystać zaczynają z niego marki o kultowym statusie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Co prawda nikogo nie dziwią koszulki Pepsi czy Coca-Cola, ale Społem raczej nie jest codziennością. Kolaboracja UrbanCity i sieci sklepów spożywczych to najświeższy przykład takiego sięgania marek po własny merch.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jednak w 2018 r. polskie media obiegła informacja o bluzie DHL stworzonej we współpracy z marką Vetements. Bluza była do kupienia za prawie 1500 zł na stronie internetowej Vitkaca.
Poza Społem swoim własnym merchem wydaje się zainteresowana Żabka. Na oficjalnym profilu sieci franczyzowej na Instagramie pojawiły się posty z limitowanymi bluzami. Można je otrzymać poprzez robienie zakupów w sieci Żabka.
PS
Pierwsza, limitowana kolekcja z logo Lidla cieszyła się ogromnym powodzeniem! Dla fanów marki mamy dobrą wiadomość. W sklepie online lidl-sklep.pl pojawiły się kolejne produkty #lidlfancollection z widocznym logo sieci, w tym długo wyczekiwane sneakersy!
PS2
W poniedziałek 26 kwietnia 2021 r. w sklepach Lidl pojawiła się nie lada gratka dla prawdziwych fanów marki. W ramach kolekcji #lidlfancollection w marketach sieci dostępne były bowiem t-shirty, skarpetki i klapki z logotypem brandu.