Jeżyki, ciastka z bakaliami i czekoladą, zachęcają do pomagania jeżom i odwiedzenia strony www.jezykiciastka.pl. Można na niej znaleźć m.in. informacje na temat Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”, ale także nową wersję hitu Majki Jeżowskiej „Wszystkie dzieci nasze są”, tym razem również z tekstem Jacka Cygana.
Zobacz również
Jak pomóc jeżom?
To proste: wystarczy kliknąć wizerunek wybranego rezydenta Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”, aby na jego wirtualnym koncie zapisało się wsparcie. Ambasadorką jesiennej akcji Jeżyków jest Majka Jeżowska, znana głównie z piosenek dla najmłodszych.
Na stronie kampanii można też znaleźć informacje na temat jeży, w tym sekcję „Fakty i mity”, czyli prawdziwe źródło wiedzy o jeżach. Co zrobić, gdy w ogrodzie lub na poboczu znajdziesz chorego jeża? Czy jeże mogą być hodowane jako zwierzęta domowe? Czy pod kolcami jeże są łyse? – odpowiedzi m.in. na te pytania zawiera oficjalna strona internetowa akcji „Wszystkie Jeże nasze są!”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Ośrodek Jeżurkowo powstał w 2011 roku i od tamtego czasu specjalizuje się w leczeniu jeży. Każdy jeż, który „dotuptał” w swojej chorobie do Jeżurkowa, ląduje w szpitaliku. Tam może trochę odpocząć. Jednocześnie jest czujnie obserwowany przez opiekunów i leczony, oczywiście na podstawie wywiadu, który ułatwia określenie stanu danego zwierzaka i jego aktualnych potrzeb” – czytamy na stronie WWW akcji.
– Marka Jeżyki od lat wspiera jeże, jednak w tym roku postanowiła zrobić krok dalej i zaprosić do projektu Majkę Jeżowską – artystkę, której piosenki zna i śpiewa cała Polska. W efekcie tej współpracy powstała nowa wersja utworu pt. „Wszystkie Jeże nasze są!”. Odświeżona aranżacja piosenki nie tylko ma na celu edukację i zwiększenie świadomości na temat tych kolczastych zwierząt, ale również wzbudzenie pozytywnych emocji i zachęcenie do wsparcia inicjatywy, w której każdy w prosty sposób może pomóc – komentuje Michalina Abramowicz, brand manager marki Jeżyki.
Kampania potrwa do 23.10.2024 i będzie szeroko promowana w digitalu, mediach społecznościowych, prasie branżowej, telewizji, przez wybranych influencerów, a także za pomocą materiałów POS ustawionych w punktach sprzedaży.
Za całościową strategię marki odpowiada Michalina Abramowicz, brand manager marki Jeżyki w firmie Colian. Kreację oraz kompleksową organizację kampanii przygotowała NAV agency. Zakup mediów powierzono Mint Media. Teledysk zrealizowała agencja Spokój. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Zdjęcia: www.jezykiciastka.pl
PS „We campaign because they can’t”: RSPB w animowanej kampanii zwraca uwagę na chronienie środowiska naturalnego
„We campaign because they can’t” to kampania RSPB, w której mowa o ochronie różnych gatunków zwierząt przed niszczącymi działaniami ludzi. Jest zabawnie i z lekkością, ale wciąż mowa o (po)ważnym temacie.„We campaign because they can’t” to kampania RSPB, w której mowa o ochronie różnych gatunków zwierząt przed niszczącymi działaniami ludzi. Jest zabawnie i z lekkością, ale wciąż mowa o (po)ważnym temacie.