TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Wszystkie Jeże nasze są!”: Jeżyki i Majka Jeżowska edukują o potrzebach jeży i zachęcają do pomocy

„Wszystkie Jeże nasze są!”: Jeżyki i Majka Jeżowska edukują o potrzebach jeży i zachęcają do pomocy
Marka ciastek Jeżyki, Majka Jeżowska i Jacek Cygan połączyli siły i stworzyli nową wersję piosenki „Wszystkie dzieci nasze są”. Wszystko to w ramach akcji „Wszystkie Jeże nasze są” na rzecz Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”.
O autorze
2 min czytania 2024-09-17

Jeżyki, ciastka z bakaliami i czekoladą, zachęcają do pomagania jeżom i odwiedzenia strony www.jezykiciastka.pl. Można na niej znaleźć m.in. informacje na temat Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”, ale także nową wersję hitu Majki Jeżowskiej „Wszystkie dzieci nasze są”, tym razem również z tekstem Jacka Cygana.

Jak pomóc jeżom?

To proste: wystarczy kliknąć wizerunek wybranego rezydenta Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”, aby na jego wirtualnym koncie zapisało się wsparcie. Ambasadorką jesiennej akcji Jeżyków jest Majka Jeżowska, znana głównie z piosenek dla najmłodszych.

Na stronie kampanii można też znaleźć informacje na temat jeży, w tym sekcję „Fakty i mity”, czyli prawdziwe źródło wiedzy o jeżach. Co zrobić, gdy w ogrodzie lub na poboczu znajdziesz chorego jeża? Czy jeże mogą być hodowane jako zwierzęta domowe? Czy pod kolcami jeże są łyse? – odpowiedzi m.in. na te pytania zawiera oficjalna strona internetowa akcji „Wszystkie Jeże nasze są!”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Ośrodek Jeżurkowo powstał w 2011 roku i od tamtego czasu specjalizuje się w leczeniu jeży. Każdy jeż, który „dotuptał” w swojej chorobie do Jeżurkowa, ląduje w szpitaliku. Tam może trochę odpocząć. Jednocześnie jest czujnie obserwowany przez opiekunów i leczony, oczywiście na podstawie wywiadu, który ułatwia określenie stanu danego zwierzaka i jego aktualnych potrzeb” – czytamy na stronie WWW akcji.

– Marka Jeżyki od lat wspiera jeże, jednak w tym roku postanowiła zrobić krok dalej i zaprosić do projektu Majkę Jeżowską – artystkę, której piosenki zna i śpiewa cała Polska. W efekcie tej współpracy powstała nowa wersja utworu pt. „Wszystkie Jeże nasze są!”. Odświeżona aranżacja piosenki nie tylko ma na celu edukację i zwiększenie świadomości na temat tych kolczastych zwierząt, ale również wzbudzenie pozytywnych emocji i zachęcenie do wsparcia inicjatywy, w której każdy w prosty sposób może pomóc – komentuje Michalina Abramowicz, brand manager marki Jeżyki.

Kampania potrwa do 23.10.2024 i będzie szeroko promowana w digitalu, mediach społecznościowych, prasie branżowej, telewizji, przez wybranych influencerów, a także za pomocą materiałów POS ustawionych w punktach sprzedaży.

Za całościową strategię marki odpowiada Michalina Abramowicz, brand manager marki Jeżyki w firmie Colian. Kreację oraz kompleksową organizację kampanii przygotowała NAV agency. Zakup mediów powierzono Mint Media. Teledysk zrealizowała agencja Spokój. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

Zdjęcia: www.jezykiciastka.pl

PS „We campaign because they can’t”: RSPB w animowanej kampanii zwraca uwagę na chronienie środowiska naturalnego

„We campaign because they can’t” to kampania RSPB, w której mowa o ochronie różnych gatunków zwierząt przed niszczącymi działaniami ludzi. Jest zabawnie i z lekkością, ale wciąż mowa o (po)ważnym temacie.„We campaign because they can’t” to kampania RSPB, w której mowa o ochronie różnych gatunków zwierząt przed niszczącymi działaniami ludzi. Jest zabawnie i z lekkością, ale wciąż mowa o (po)ważnym temacie.