„Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”: Żabka Jush zaskakuje nowym obliczem ulepszonej aplikacji e-grocery

„Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”: Żabka Jush zaskakuje nowym obliczem ulepszonej aplikacji e-grocery
Na początku maja 2024 roku ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia br. platformę, w ramach której klienci korzystają nie tylko z usługi Jush, ale także z oferty delio supermarket online.
O autorze
1 min czytania 2024-05-14

Głównym celem kampanii „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush” jest poinformowanie konsumentów o nowej odsłonie aplikacji, w ramach której udostępniona została usługa supermarketu online delio. To największa jak do tej pory kampania reklamowa Żabki Jush, która stanowi kolejny etap budowania wyróżnialności marki.

Kampania opowiada o benefitach dla klientów, którzy dzięki najnowszej aktualizacji aplikacji dostali dostęp do multifunkcjonalnej i wygodnej platformy. Tym samym użytkownicy mogą zrealizować wszystkie misje zakupowe w jednym miejscu, bez względu na to, czy potrzebują zakupów na teraz, na tydzień, dla siebie czy dla całej rodziny. Dodatkowo kampania podkreśla takie wyróżniki marki jak atrakcyjne promocje, kupony rabatowe oraz szeroki i jakościowy asortyment.

Na ekranie powitalnym w nowej odsłonie aplikacji Żabka Jush użytkownik sam decyduje, z której z dwóch oferowanych usług chce skorzystać – Jush czy delio supermarket online.

Szerokie działania w Warszawie i Krakowie

Nowej odsłonie Żabki Jush towarzyszy szereg działań promocyjnych. W ramach kampanii wykorzystane zostaną między innymi spoty wideo, wyświetlane w kanałach online. Równolegle obecne będą tam również formaty statyczne. Działania prowadzone będą także w outdoorze – reklamy Żabki Jush pojawią się w Warszawie i Krakowie. Oprócz tradycyjnych billboardów, które znajdą się w najbardziej ruchliwych częściach tych aglomeracji i przy najważniejszych węzłach przesiadkowych, wykorzystane zostaną zróżnicowane nośniki, takie jak nośniki digitalowe tri-play, naklejki przy schodach w metrze, a także na miejskich autobusach i rowerach. Dzięki szeroko zakrojonej akcji i mnogości formatów reklamowych,
kampania Żabki Jush będzie obecna niemal w każdym zakątku obu miast. Kampania będzie wspierana również przez spoty radiowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach niestandardowych akcji marketingowych wyświetlona zostanie także iluminacja na fasadzie wieżowca Warsaw Spire, co sprawi, że reklama będzie widoczna w promieniu kilku kilometrów od placu Europejskiego, przy którym zlokalizowana jest on zlokalizowany. Żabka Jush będzie promowała się także na największym muralu w Warszawie przy Rondzie ONZ oraz na nośniku DOOH, umiejscowionym na hali Tauron Areny w Krakowie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się