Wszystko, co powinieneś wiedzieć o trendach w komunikacji 2022/2023. Dołącz do panelu IAA POWER HOUR

O autorze
1 min czytania 2022-03-31

W środę 6 kwietnia o godzinie 15.30 IAA Polska zaprasza na pierwszą odsłonę nowego cyklu paneli interaktywnych – IAA POWER HOUR. Pod zmienioną nazwą i w odświeżonej formule, co miesiąc na odbiorców czekać będzie duża dawka merytorycznej wiedzy. Pierwsze spotkanie nt. trendów w komunikacji poprowadzi Jovan Protić, chief operation officer rasp, członek zarządu IAA Polska, a jego rozmówcami będzie ośmioro wybitnych ekspertów-top managerów.

Podczas panelu zaproszeni goście dostarczą pigułkę najbardziej aktualnej wiedzy na temat tego, co nas czeka w komunikacji marketingowej w najbliższych miesiącach. W dyskusji wezmą udział przedstawiciele pięciu obszarów związanych z komunikacją marketingową: wydawców, platform internetowych, agencji mediowych, agencji reklamowych, marketerów. W jednym miejscu, w 1,5 godziny swoją wiedzą i perspektywą podzielą się: Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & CEE, Rafał Baran, CEO BRIDGE2FUN, Justyna Duszyńska, CEO/ managing director Httpool Polska, Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas, Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe Poland, Ukraine, Baltics, Agata Szeliga-Staszkiewicz, head of agencies in CEE, Meta, Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu RTV EURO AGD oraz Michał Wolniak, president & head of advisory VMLY&R Poland.

Z decydentami dużych, kształtujących rynek firm, porozmawiamy  o tym,  jak zmieni się komunikacja marketingowa w Polsce w tym roku. Dzielenie się wiedzą to jeden z filarów działań IAA Polska. Nasz nowy cykl IAA Power Hour to inicjatywa, dzięki której  branżowy dialog i wymiana doświadczeń nabiorą realnych kształtów i będą regularne, ponieważ mamy zamiar spotykać się w tej formule co miesiąc – mówi Agnieszka Sora, prezeska zarządu IAA Polska.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji: bit.ly/35gAW34.

Słuchaj podcastu NowyMarketing