IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy działa w Polsce od 1993 r. Aktualnie należy do niego już ponad 130 członków, którzy zgrupowani są w trzech kuriach: marketerów, mediów i proffesional services (agencje). Podczas Walnego Zebrania Członków w dniu 11 czerwca 2019 r. wybrano nowe władze do Zarządu, Rady Nadzorczej i Sądu Dyscyplinarnego IAA Polska.
Skład Zarządu na lata 2019-2021
Zobacz również
Marketerzy
- Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu w mBank S.A.
- Michał Sobolewski, dyrektor marketingu w randze Członka Zarządu w Play
- Michał Szaniecki, managing director SEAT & Cupra w Volkswagen Group
Media
- Beata Golubińska, dyrektor zarządzająca w Media Impact (Ringier Axel Springer Polska)
- Andrzej Karasowski, dyrektor premium TV (Grupa TVN)
- Arkadiusz Marszałek, strategy lead w Google Poland
Proffesional services
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
- Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce
- Jacek Olechowski, prezes Mediacap SA
- Agnieszka Sora, dyrektor zarządzająca w Gfk Polonia
Skład Rady Nadzorczej na lata 2019-2021
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Elżbieta Gorajewska, prezes w Nielsen Audience Measurement
- Małgorzata Rokita, dyrektor marketingu w randze członka zarządu Procter & Gamble
- Stanisław Janowski, prezes zarządu w Telewizji Polsat
- Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO
- Paweł Kowalewski, prezes i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited
- Marcin Pery, prezes zarządu Gemius SA
- Jakub Potrzebowski, partner zarządzający w Group One SA
Skład Sądu Dyscyplinarnego na lata 2019-2021
- Isabella Krüger-Pawlowski, prezes zarządu w METRO Advertising
- Sebastian Podrzycki, country manager w Adtoox
- Jerzy Straszewski, prezes zarządu Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej
Kolejnym krokiem w formowaniu się nowych władz IAA Polska będzie wybór Prezesa Zarządu oraz Przewodniczącego Rady Nadzorczej. Zgodnie z aktualnie obowiązującym statutem Prezesa wybierają członkowie zarządu ze swego grona, podobnie jest w wypadku wyboru Przewodniczącego Rady Nadzorczej. Pierwsze posiedzenia obu organów kolegialnych zaplanowano na przełom czerwca i lipca.
We władzach Stowarzyszenia znaleźli się przedstawiciele wiodących marketerów, najważniejszych mediów, agencji mediowych, reklamowych i badawczych, a także mniejszych firm zaangażowanych w proces komunikacji marketingowej w Polsce. Taki skład władz IAA Polska pozwala z optymizmem spoglądać w przyszłość w kontekście wzmacniania jego skuteczności w działaniach podejmowanych na rzecz branży komunikacji marketingowej w Polsce – mówi Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska.