Wybuchowy billboard 3D promuje nowy produkt marki Marmite

Wybuchowy billboard 3D promuje nowy produkt marki Marmite
W ramach promocji nowego smaku popularnego brytyjskiego smarowidła do chleba, agencja Adam&eveDDB na zlecenie marki Marmite stworzyła iście wybuchowy billboard 3D.
O autorze
1 min czytania 2021-02-12

Marka Marmite wprowadziła niedawno na rynek nowy wariant swojego kultowego już smarowidła do chleba – tym razem o smaku chilii. W związku z tym agencja Adam&eveDDB podjęła się zadania wypromowania produktu w wyjątkowo niekonwencjonalny sposób.

W ramach promocji w Wielkiej Brytanii pojawił się billboard przedstawiający krem Marmite Dynamite z hasłem „Love It. Hate It. Be Careful With It”. Aby podkreślić „żywiołowy” i „wybuchowy” smak smarowidła, gigantyczna nakrętka od produktu dosłownie wyleciała w powietrze i wpadła na przednią szybę pobliskiego samochodu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak przyznali przedstawiciele agencji Adam&eveDDB, w planach jest umieszczenie innych tego typu billboardów, lecz tym razem wieczko od kremu Marmite wyleci w powietrze i wpadnie na pobliskie budynki oraz drzewa.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z okazji premiery nowej serii przyrodniczej „Planeta doskonała” BBC umieściło w Londynie nietypowy billboard, który w pewnym momencie zaczął się palić. Niekonwencjonalny happening miał na celu zwrócenie uwagi na katastrofę klimatyczną, która grozi naszej planecie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

W 2019 roku w przestrzeni miejskiej Toronto pojawiły się niekonwencjonalne reklamy, które imitowały płomienie wydobywające się z garnka. W ten sposób władze miasta chciały zwrócić uwagę społeczeństwa na tragiczne konsekwencje wynikające z nieuważnego gotowania.

PS3

Pewien kanadyjski optyk wpadł na nietypowy sposób zareklamowania swojej marki – fasady okienne, znajdujące się nieopodal butiku, zostały przekształcone w okulary.

PS4

Popularna szkocka marka Hendrick’s Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji King’s Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.

PS5

Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych przykładów kampanii z wykorzystaniem billboardów.