Wczoraj w Berlinie odbyła się impreza, na której europejscy influencerzy świętowali 50. urodziny kurtki truckerki. Wzięły w niej udział ekipy z całej Europy a o muzykę zadbali tacy Dj’e jak: Ticklish, Public Possession, I am Kim Kong, Sunny i Florian Meier. Levi’s Polska z okazji urodzin wyjątkowej kurtki, wybrał wyjątkowe cztery osoby: lider grupy- Łukasz Pączkowski (@zulukuki) influencer, artysta, fotograf nierozerwalnie związany z szeroko pojętym street stylem, Michał Chojnacki(@michal502) autor większości zdjęć pojawiających się na social mediach Zulukukiego, Beata Śliwińska(@barrakuz), Visual designer, specjalizująca się w kolażach oraz Kamil Tomaszewski(@instabaks), dobrze znany w sneakerheadowym świecie nie tylko ze względu na imponującą kolekcję butów ale także jako brand manager jednego z najlepszych sneaker storów w Polsce. Squad z Polski, podobnie jak wszystkie europejskie, na tę okazję przygotował wyjątkowy projekt kurtki, oddający ducha ich pasji i zainteresowań, a także tego co połączyło ich w jedną grupę.
Zobacz również
Aby świętować 50 urodziny Truckerki, marka Levi’s otwiera wystawę w samym centrum Berlina(Chausseestrasse 131). Od 21 do 29 października przy pomocy fotografii oraz specjalnie na tę okazję zaprojektowanych i spersonalizowanych kurtek będziemy mogli zagłębić się w historię Levi’s Type III Trucker Jacket. Ikony, która przez laty stała się sposobem na wyrażanie tego kim jesteśmy i noszona jest przez ludzi na całym świecie. Wystawa zawierać będzie:
-Starannie wyselekcjonowane zdjęcia kurtek spersonalizowanych na 50 urodziny Trucerki przez ludzi z całej Europy. Kraje takie jak Belgia, Portugalia, Hiszpania, Francja, Wielka Brytania, Rosja, Turcja, Włochy, Niemcy, Szwecja i Polska wybrały na tę okazję ekipy, które stworzyły swoje własne interpretacje Levi’s Type III Trucker Jacket. Są wśród nich muzycy, artyści, projektanci, fotografowie, ludzie, którzy pracują, bawią się i podróżują razem a każda z zaprojektowanych przez nich kurtek jest inna i wyjątkowa.
-Wyselekcjonowane zdjęcia i kurtki influencerów z całego świata, takich jak: duet muzyki elektronicznej- Justice, vloger Jim Chapman i wiele innych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-Truckerki zaprojektowane przez studentów z belgijskiej, artystycznej szkoły KASK.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-Zdjęcia autorstwa znanych fotografów, Jima Goldberga i Theo Wennera, którzy przyczynili się do powstania kampanii promującej Levi’s Trucker Jacket.
Szczegóły:
-wejście na wystawę jest bezpłatne
-tylko podczas pierwszego weekendu wystawy(20-22.10.2017) odwiedzający będą mieli możliwość spersonalizować swoją kurtkę przy pomocy specjalnego urządzenia.
-wystawa została wzbogacona o pop-up store, gdzie odwiedzający będą mieli okazję zakupić oraz spersonalizować swoje Levi’s Trucker Jacket korzystając z pomocy niemieckiej Tailor Masterki Pauli Kunkel. Zgłoszenia należy przesyłać mailowo: [email protected]