grafika: fotolia.pl
Według badania przeprowadzonego przez firmę IDEA! Management Consulting na zlecenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR pensje w agencjach reklamowych zaczynają się od 36 749 zł brutto rocznie (na stanowisku Junior Graphic Designer) i sięgają nawet 251 123 zł (na stanowisku Client Service Director). Z całością badania możecie zapoznać się tutaj.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Publikacja przygotowana przez SAR wzbudziła bardzo wiele emocji i zapoczątkowała wiele dyskusji. W związku tym postanowiliśmy umożliwić wszystkim zainteresowanym wypowiedzenie się w tym temacie w naszej ankiecie. Czy jej wyniki będą diametralnie inne od tych, które przedstawił SAR?
Wypełnienie poniższej ankiety zajmie Wam dosłownie minutę. Jej wynikami podzielimy się jeszcze w tym miesiącu na łamach NowegoMarketingu. Ankieta jest anonimowa!
Bezpośredni link do ankiety
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Słuchaj podcastu NowyMarketing