Wyobraźnia, która nie pozwala Ci się zatrzymać… nieźle. Smartfon, który za nią nadąża – najlepiej

Ruszyła kampania wprowadzająca na polski rynek najnowszy smartfon Sony Xperia Z3. Działania reklamowe obejmują telewizję, VOD, Internet, prasę oraz komunikację w mediach społecznościowych marki.
O autorze
1 min czytania 2014-09-30

Od soboty możemy oglądać 30-sekundowe spoty zarówno na kanałach ogólnopolskich, jak i niszowych oraz na internetowych platformach IPLA oraz TVN Player. Xperia Z3 będzie również szeroko promowana w Internecie, między innymi na stronach największych portali informacyjnych, na kanale YouTube, w porównywarkach cenowych oraz za pomocą mailingu, wyszukiwarki internetowej i sieci reklamowej GDN.

W ramach niestandardowych działań Xperia Z3 sponsoruje popularny serial TVN „Prawo Agaty”, jest również sponsorem Poranka TVN24 oraz partnerem najnowszego serialu telewizji AXN „Zbrodnia” – pierwszej polskiej produkcji AXN, która zadebiutuje 16 października. Spoty produkcji AXN z oryginalnym udziałem smartfonu Xperia Z3 będzie można zobaczyć w telewizji oraz w Internecie w ramach dedykowanej kampanii już od połowy października.

Do emisji w bieżącym tygodniu trafią także 30” i 15” spoty promujące dostępność produktów Sony Mobile w sieci RTV EURO AGD, a w przyszłym tygodniu rusza w mediach promocja Xperii Z3 w sieci Media Expert.

W obu sieciach klienci Sony znajdą również stoiska z najnowszymi produktami z serii Xperia. Oprawę tych stoisk zaprojektował Andrzej Pągowski, jeden z najbardziej rozpoznawalnych w świecie polskich grafików.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kampanii promującej Xperię Z3 na polskim rynku za kreację odpowiadają agencje: TAG (TV), Walk (Internet) i Greenmark (prasa). Zakupem mediów zajął się MediaCom, za PR i Social Media odpowiada KOD ID.


Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się